TT - Lehátkový vůz Bac Praha IV. - 1 ČSD / IGRA MODEL 97200002
Kód: 97200002Související produkty
Detailní popis produktu
Nová série únor 2022 / Novinka prosinec 2021 / Nová forma / EXPEDICE začala 15.12.2021
Epocha: IV. / číslo 1: 51 54 59-10 002-7 / Délka přes nárazníky: 196 mm
Nová forma! Osobní vozy Bai, Ba, Bac, BRa v měřítku TT.
Výroba čtyřnápravových vozů Ba a Bac byla zahájena roku 1958 a 1959 v národním podniku Tatra Smíchov (původně Ringhofferovy závody na Smíchově). Vozy byly určeny k provozu na hlavních tratích o rychlosti 120 km/h. Byly určeny pro mezinárodní provoz podle RIC a MC.
Později v roce 1960 byla zahájena výroba čtyřnápravových vozů Bai se stejnou konstrukcí pro provoz ve vnitrostátní osobní dopravě.
Zejména v 60. letech byly tyto vozy, kromě Bai, řazeny do mezinárodních rychlíků. Zajížděly do tehdejšího Německa (zejména mezi Prahou a Berlínem), Rakouska, Maďarska, Rumunska, Bulharska a Jugoslávie.
Řada Bai představovala úplně poslední typ osobních vozů stavěných v Tatře Smíchov.
Prototyp:
Lehátkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 9 oddílů a postranní chodbu, jednotlivý sedadla lze upravit na lůžka. Objem vyrobených kusů v roce 1959 byl 90 ks. Interval čísel 4900 až 4989. (Po přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 59-10 001-x až 51 54 59-10 083-x.)
Vůz je vybaven 9-ti oddíly s 72 místy k sezení, které lze upravit na 54 lůžek.
Na jednom představku se nachází záchod a umývárna, na druhém záchod, oddíl průvodce s umývárnou a oddíl pro průvodčího.
Model:
Nová konstrukce vozu s vysokou mírou detailů a mnoha dodatečnými díly
Vůz je konstrukčně uzpůsoben pro dodatečnou instalaci osvětlení.
Liegewagen Bac Praha IV. - 1
Prototyp:
Schlafwagen 2. Klasse für den internationalen Verkehr nach den RIC- und MC-Übereinkommen auf Hauptstrecken mit einer Geschwindigkeit von 120 km/h. Der Wagen ist mit einem Pennsylvania-Fahrgestell ausgestattet, hat 9 Abteile und einen Seitengang, einzelne Sitze können zu Betten umgebaut werden. Die Produktionsmenge im Jahr 1959 betrug 90 Einheiten. Der Nummernkreis reicht von 4900 bis 4989. (Nach Umnummerierung durch die UIC im Zeitraum 51 54 59-10 001-x bis 51 54 59-10 083-x.)
Der Wagen ist mit 9 Abteilen mit 72 Sitzplätzen ausgestattet, die zu 54 Betten umgebaut werden können. In einem Abteil befinden sich eine Toilette und ein Waschraum, im anderen Abteil eine Toilette, ein Schaffnerabteil mit Waschraum und ein Schaffnerabteil.
Modell:
Formneuheit mit hohem Detaillierungsgrad und vielen zusätzlichen Teilen
Der Wagen ist für die Nachrüstung einer Beleuchtung ausgelegt.
Prototype:
A 2nd class sleeping car designed for international transport under the RIC and MC conventions on main lines with a speed of 120 km/h. The car is fitted with Pennsylvania chassis, has 9 compartments and a side corridor, individual seats can be converted to beds. The production volume in 1959 was 90 units. The range of numbers is 4900 to 4989. (After renumbering by UIC in the interval 51 54 59-10 001-x to 51 54 59-10 083-x.)
The car is equipped with 9 compartments with 72 seats that can be converted to 54 beds. There is a toilet and washroom on one compartment, a toilet, a conductor's compartment with washroom and a conductor's compartment on the other.
Model:
New car design with a high level of detail and many additional parts
The carriage is designed to accommodate the retrofitting of lighting.
Doplňkové parametry
Kategorie: | 4 - osé |
---|---|
? Měřítko: | TT |
? Žel. správa: | ČSD |
? Epocha: | IV |
Edice: | Nová forma |
? rozměr mm: | 196 |
Stát: | Československo |
? Výrobce: | IGRA MODEL |
V prodeji od: | Novinka 2021 |
? Sklad u výrobce: | vyprodáno |
? dom. stanice Bai: | Praha |
ean: | 8595692801001 |
Zahájení expedice: | v roce 2021 |
VIDEO
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Odkaz na výrobce Odkaz na letáky a katalogy Katalog Novinky 2019 on-line