H0 - DCC/ZVUK Vysokorychlostí el. jednotka TGV Euroduplex SNCF / TRIX 22381
Kód: 22381TRDetailní popis produktu
Novinka 2021 / leden 2022
4dílná základní sada. Oba motorové vozy (TK1 a TK2) jsou motorizované. S digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými funkcemi. Řízený vysoce účinný pohon v obou motorových vozech, instalován centrálně. 4 nápravy, každá poháněná kardanovými hřídeli. Bandáže na kolech. Standardně vestavěné vnitřní osvětlení.
Trojité světlomety se mění se směrem jízdy, 2 červenými obrysovými světly a vnitřním osvětlením, budou fungovat v běžném provozu a lze je ovládat digitálně. Třetí světlomet pro změnu francouzského světla lze digitálně vypnout samostatně. Osvětlení bezúdržbovými teplými bílými a červenými diodami (LED). Kabiny řidiče v motorových vozidlech s vnitřním vybavením. Samostatně připevněné kovové rukojeti. Koncový vůz s pohonem a přechodový vůz jsou navzájem pevně spojeny ve dvojicích se speciálními úzkými spojkami a vodítky článků. Napájení závislé na směru prostřednictvím vozu s pohonem vpředu. Vnitřní osvětlení je napájeno nepřetržitým elektrickým připojením celého vlaku. Každý výkonový konec má 2 jednoramenné sběrače v různých provedeních, každý pro DB a SNCF
Model přesně dle měřítka, proto sjízdné oblouky tratě od minimálního poloměru 360 mm s volnou vůlí. Délka čtyřdílné základní sady 102 cm.
Modell: 4-teilige Grundgarnitur. Beide Triebköpfe (TK1 und TK2) motorisiert. Mit Digital-Decoder und umfangreichen Geräuschfunktionen. Geregelter Hochleistungsantrieb in beiden Triebköpfen, zentral eingebaut. Jeweils 4 Achsen über Kardan angetrieben. Haftreifen. Serienmäßig eingebaute Innenbeleuchtung. Fahrtrichtungsabhängig wechselndes Dreilicht-Spitzensignal, 2 rote Schlusslichter und Innenbeleuchtung konventionell in Betrieb, digital schaltbar. Drittes Spitzenlicht für französischen Lichtwechsel digital separat abschaltbar. Beleuchtung mit wartungsfreien warmweißen und roten Leuchtdioden (LED). Führerstände in den Triebköpfen mit Inneneinrichtung. Separat angesetzte Griffstangen aus Metall. Triebkopf und Übergangswagen sind paarweise fest miteinander gekuppelt, mit Spezial-Kurzkupplungen und Kulissenführung. Zusätzliche Kulissenführung im Jakobs-Drehgestell. Fahrtrichtungsabhängige Stromversorgung über den jeweils vorderen Triebkopf. Innenbeleuchtung wird versorgt über die durchgehende elektrische Verbindung des ganzen Zuges. Jeder Triebkopf mit 2 Einholm-Stromabnehmer in unterschiedlichen Ausführungen mit jeweils einer Wippe für DB und SNCF. Pantographen sind nur mechanisch, nicht elektrisch funktionsfähig. Maßstäbliche Nachbildung, daher befahrbarer Gleisbogen ab Mindestradius 360 mm bei freiem Lichtraum. Länge der 4-teiligen Grundgarnitur 102 cm.
Vorbild: Hochgeschwindigkeitszug TGV Euroduplex (train à grande vitesse) der Französischen Staatsbahnen (SNCF), in der Ausführung für den Verkehr zwischen Paris und München. 2 Triebköpfe (TK1 und TK2), 1 Doppelstock-Übergangswagen (R1) 1. Klasse, 1 Doppelstock-Übergangswagen (R8) 2. Klasse. Triebzugnummer 4709. Betriebszustand der Epoche VI.
Doplňkové parametry
Kategorie: | H0 - Elektrické jednotky |
---|---|
? Měřítko: | H0 |
? Žel. správa: | SNCF Francie |
? Epocha: | VI |
? Dekodér: | zvukový SOUND |
Vylepšení modelu: | vnitřní osvětlení |
? rozměr mm: | 1020 |
Stát: | Francie |
? Výrobce: | Trix |
V prodeji od: | Novinka 2022, Novinka 2021 |
? Sklad u výrobce: | skladem 04.11.24 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.