H0 - DCC/ZVUK Elektrická lokomotiva 1046 ÖBB valou. DC- / ROCO 70292

Kód: 70292RO
Značka: ROCO
8 688 Kč
Dodání do 4-7 dnů
Možnosti doručení
Novinka 2023

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2023 od firmy Roco

ROCO katalog 2023

Elektrická lokomotiva 1046 009 Rakouských spolkových drah.

■ Valoušek design
■ Volný průhled zavazadlovým prostorem
■ Správná reprodukce tvaru
■ Přesná reprodukce světel s reflektory
■ Ideální pro použití před osobními vlaky
■ V digitálním režimu s vypínatelným parkovacím světlem, individuálně vypínatelným předním nebo zadním světlem, osvětlením kabiny řidiče a zavazadlového prostoru.

Aby bylo možné čelit rostoucí poptávce v městské rychlodrážní dopravě a s tím souvisejícím omezeným kapacitám, objednaly Rakouské spolkové dráhy u společnosti Wiener Lokomotivfabriken a konsorcia ABES (sdružení společností AEG, Elin a Siemens-Schuckert Wien) zavazadlové motorové vozy řady 4061. Celkem bylo objednáno 25 motorových vozů o výkonu 1 600 kW ve dvou konstrukčních řadách. Protože se zavazadlový prostor neukázal jako vhodný pro každodenní použití, zavazadla se ve voze 4061 přepravovala jen zřídka. To byl jeden z důvodů, proč se ÖBB rozhodly zařadit předchozí "motorový vůz" mezi elektrické lokomotivy. Od 30. května 1976 se k němu přidalo nové sériové označení 1046.
Lokomotiva 1046 009 byla jedinou lokomotivou se starou karoserií ve Valouškově provedení.

Dálková světla, osvětlení kabiny a přepínatelné horní světlo jsou z výroby předinstalovány a přepínatelné pouze u digitálních verzí 70292 a 78292.

Analogová verze není z výroby vybavena dálkovými světly a osvětlením kabiny a zavazadlového prostoru. Digitální aktivace těchto funkcí při dodatečné montáži dekodéru PluX22 je možná pouze instalací desky 139799, kterou lze získat jako náhradní díl.

 


 

Elektrolokomotive 1046 009 der Österreichischen Bundesbahnen.

■ Valousek-Design
■ Freier Durchblick durch den Gepäckraum
■ Korrekte Wiedergabe der Schürzenform
■ Exakt nachgebildete Scheinwerfer mit Reflektoren
■ Ideal für den Einsatz vor Personenzügen
■ Im Digitalbetrieb mit schaltbarem Standlicht, einzeln schaltbarem Spitzen- oder Schlusslicht, Führerstands- und Gepäckraumraumbeleuchtung

Um der steigenden Nachfrage im Städteschnellverkehr und den damit verbundenen Kapazitätsengpässen entgegenzuwirken, bestellten die Österreichischen Bundesbahnen bei den Wiener Lokomotivfabriken sowie der Firmengemeinschaft ABES (Verbund der Firmen AEG, Elin und Siemens-Schuckert Wien) die Gepäcktriebwagen der Reihe 4061. In zwei Bauserien wurden insgesamt 25 Stück 1.600 kW starke Triebwagen bestellt. Da sich das Gepäckabteil im Alltagsbetrieb nicht als betriebstauglich herausstellte, wurde im 4061 selten Gepäck transportiert. Dies war mit ein Grund, dass sich die ÖBB entschieden haben, den bisherigen „Triebwagen“ als Elektrolokomotive zu klassifizieren. Damit einher galt ab dem 30. Mai 1976 die neue Reihenbezeichnung 1046.
Die 1046 009 war die einzige Lokomotive mit Altbaukasten im Valousek-Design.

Fernlicht, Führerstandsbeleuchtung und schaltbares Spitzenlicht sind nur bei den Digitalversionen 70292 und 78292 werkseitig vorinstalliert und schaltbar.

Die Analogversion ist werkseitig nicht mit Fernlicht sowie Führerstands- und Gepäckraumbeleuchtung ausgestattet. Ein digitales Aktivieren dieser Funktionen bei Nachrüstung eines PluX22-Decoders ist nur über den Einbau der Platine 139799 möglich, die als Ersatzteil bezogen werden kann.

Doplňkové parametry

Kategorie: H0 - Elektrické lokomotivy
? Měřítko: H0
? Žel. správa: ÖBB Rakousko
? Epocha: IV, V
? Dekodér: zvukový SOUND
Stát: Rakousko
? Výrobce: ROCO
V prodeji od: Novinka 2023
? Sklad u výrobce: skladem 18.11.24

VIDEO novinky Roco 2023 v češtině

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: