H0 - DCC/ZVUK16 el. lokomotiva ř. 372 ČD CARGO / ROCO 71226
Kód: 71226ROSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Výprodej se slevou, doporučená cena 404,90 EUR , cca 10 500 Kč.
NOVINKA 2022 březen / Elektrická lokomotiva řady 372 ČD CARGO, 16bit SOUND - u výrobce vyprodáno
Nově vyvinutá verze „Dynamic Sound“ pro ještě lepší hluboký zvuk se dvěma reproduktory. 16 bitový zvuk.
Zcela nová konstrukce! Podívejte se na videa!
■ Model v jemně detailním designu s mnoha samostatně připojenými součástmi
■ Zcela nově vyvinutý pantograf s inovativním upevněním
■ Propracovaný design střechy
■ Filigránový design podvozků a paprskových kol
V 80. letech se CSD a DR rozhodly pořídit dvousystémové lokomotivy, aby zjednodušily stále rostoucí provoz a provozní postupy v přeshraničním provozu na trase Berlín - Drážďany - Praha. Stavitel lokomotiv v NDR, LEW Hennigsdorf, byl v té době na plný výkon, takže zakázku dostala česká lokomotiva Škoda, která s takovými stroji již měla různé zkušenosti. Jako základ se nabídly řady CSD ES 499.1 a 499.2. Německá elektrická soustava 15 kV / 16⅔ Hz však prolamovala nové základy. Dvojitá objednávka zahrnovala 15 lokomotiv BR 372 pro CSD a 20 lokomotiv BR 230 pro DR.
Univerzální stroje se používaly v osobní i nákladní vlakové dopravě. S hodinovým výkonem 3 260 kW je dosaženo maximální rychlosti 120 km / h. V Německu je seriál láskyplně nazýván „knedlík“, český protějšek v ČR se přezdívá „bastard“
katalog Roco H0 novinky 2021 v PDF
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek možno přidat do košíku.
Ukázka funkcí a osvětlení na youtube
Komplette Neukonstruktion!
■ Modell in fein detaillierter Ausführung mit vielen separat angesetzten Steckteilen
■ Vollständig neu entwickelte Stromabnehmer mit innovativer Befestigung
■ Aufwendige Gestaltung des Dachbereichs sowie der Lüfterlamellen mit freiem Durchblick
■ Filigrane Ausgestaltung der Drehgestelle sowie der Speichenräder
■ Mit beiliegenden Bahnräumern und Luftkesseln in geschlossener Form zur vorbildgetreuen Vitrinendarstellung
■ Zugschlusssignal kann mittels DIP-Schalter geschaltet werden
In den 1980er Jahren entschlossen sich die CSD und die DR Zweisystemloks zu beschaffen, um den stetig wachsenden Verkehr und die Betriebsabläufe im grenzüberschreitenden Verkehr auf der Strecke Berlin–Dresden–Prag zu vereinfachen.
Der Lokomotivbauer in der DDR, das LEW Hennigsdorf, war zu dieser Zeit jedoch voll ausgelastet, sodass die tschechische Lokfabrik Skoda, die schon diverse Erfahrungen mit solchen Maschinen hatte, den Auftrag erhielt. Als Basis boten sich die CSD-Baureihen ES 499.1 und 499.2 an. Allerdings wurde mit dem deutschen Stromsystem 15 kV/16⅔ Hz Neuland betreten. Der Doppelauftrag enthielt 15 Loks BR 372 für die CSD und 20 Loks BR 230 für die DR.
Die Universalmaschinen wurden im Personen- und Güterzugverkehr eingesetzt. Bei einer Stundenleistung von 3.260 kW wird eine Höchstgeschwindigkeit von 120 km/h erreicht. In Deutschland wird die Baureihe liebevoll „Knödelpresse“ genannt, das tschechische Pendant nennt man im Nachbarland „Bastard“.
Doplňkové parametry
Kategorie: | H0 - Elektrické lokomotivy |
---|---|
? Měřítko: | H0 |
? Žel. správa: | ČD Cargo |
? Epocha: | VI |
? Lokomotiva: | Bastard |
Edice: | Nová forma |
? Dekodér: | zvukový SOUND, kondenzátor, 16 Bit |
? DCC konektor: | NEM 658 Plux22 |
? rozměr mm: | 193 |
Stát: | Česko |
? Výrobce: | ROCO |
V prodeji od: | Novinka 2022 |
? Sklad u výrobce: | vyprodáno |
ean: | 9005033712266 |
Zahájení expedice: | v roce 2022 |
Typ osvětlení: | osvětlení kabiny strojvůdce, 3x přední bílá / koncová červená |
VIDEO NOVINKY 2021
VIDEO v češtině
VIDEO v němčině
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.