H0 - DCC/ZVUK/KOUŘ dieselová lokomotiva V160 130 DB, Ep III, 1967 / ESU 31000
Kód: 31000ESUDetailní popis produktu
Novinka 2020 /2021 / Exkluzivní model s kouřem, zvuky, efektu jiskřením od kol při brždění, osvětleného pultu strojvůdce atd.
VIDEO ukázka světel, kouře atd.
-
Nově navržený rám a skříň
-
Konstrukce a rám z kovu
-
Prolamované mřížky ventilátoru ve střeše, leptaná ohrádka
-
Vícedílné podvozkové panely s pružinami z pravé oceli
-
Samostatně připojené madla a schody
-
Pružinové nárazníky
-
Spojení ve vodicím hřídeli NEM
-
Pětipólový motor ESU se dvěma setrvačníky
-
Pohon přes kardan / šnekový převod na třech osách, dvě trakční pneumatiky - bandáže
-
Dekodér LokSound 5 pro provoz DCC, Motorola®, M4 a Selectrix
-
Nezávislá registrace v řídicích centrech s funkcemi RailComPlus® nebo mfx
-
Skladovací kondenzátor PowerPack pro nepřerušitelné napájení
-
Reproduktor s velkou zvukovou kapslí pro maximální zvukový zážitek
-
Univerzální elektronika s posuvným jezdcem a posuvným spínačem pro přepínání mezi dvouvodičovým a středním vodičem
-
Generátor kouře synchronizovaný se zvukem lokomotivy
-
Digitalizované originální zvuky 216
-
Při pomalém zatáčení jsou zvuky v zatáčkách ovládané senzorem
-
Světlo se mění v závislosti na směru jízdy, lze vypnout světlomety na straně vlaku, posunování, osvětlení kabiny strojvedoucího a stolu řidiče
-
Při prudkém brzdění jiskří brzdy
-
Součástí balení je pipeta pro plnění generátoru kouře a druhé spřáhlo
-
Minimální poloměr jízdy = 360 mm
-
Délka přes nárazníky = 184 mm
Diesellok, H0, BR 216, 216 156 DB, altrot, Ep IV, Vorbildzustand um 1973, Sound+Rauch, DC/AC
- Neu konstruierter Rahmen und Gehäuse
- Aufbau und Rahmen aus Metall
- Durchbrochene Lüftergitter im Dach, geätzte Laufgitter
- Mehrteilige Drehgestell-Blenden mit echten Stahlfedern
- Separat angesetzte Griffstangen und Trittstufen
- Gefederte Puffer
- Kupplung in kulissengeführtem NEM-Schacht
- Fünfpoliger ESU-Motor mit zwei Schwungmassen
- Antrieb über Kardan-/Schneckengetriebe auf drei Achsen, zwei Haftreifen
- LokSound 5 Decoder für DCC-, Motorola®-, M4- und Selectrix-Betrieb
- Selbstständige Anmeldung an Zentralen mit RailComPlus®- oder mfx-Funktionalität
- PowerPack-Speicherkondensator für unterbrechungsfreie Spannungsversorgung
- Lautsprecher mit großer Schallkapsel für höchsten Soundgenuss
- Universalelektronik mit Steckschleifer und Schiebeschalter zum Umschalten zwischen Zweileiter- und Mittelleiterbetrieb
- Raucherzeuger synchron zum Loksound
- Digitalisierte Originalgeräusche einer 216
- Sensorgesteuerte Kurvengeräusche bei langsamer Kurvenfahrt
- Fahrtrichtungsabhängiger Lichtwechsel, zugseitiges Spitzensignal abschaltbar, Rangier-, Führerstand und Führerpultbeleuchtung
- Bremsfunken beim scharfen Bremsen
- Pipette zum Befüllen des Raucherzeugers und eine zweite Kupplung liegen bei
- Befahrbarer Mindestradius = 360 mm
- Länge über Puffer = 184 mm
Pokud máte zájem o jiné lokomotivy ESU, napište nám mail, cenu a termín dodání Vám napíšeme.
Odkaz na web ESU
ODKAZ NA LOKOMOTIVU U VYROBCE, popis videa!
Doplňkové parametry
Kategorie: | H0 - Dieselové lokomotivy |
---|---|
? Měřítko: | H0 |
? Žel. správa: | DB Německo |
? Epocha: | III |
? Dekodér: | zvukový SOUND, kondenzátor |
Vylepšení modelu: | kouřový generátor |
? Výrobce: | ESU |
V prodeji od: | Novinka 2021 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
ESU je především výrobce digitálních komponent, ale též vozidel v H0. Zboží se kvůli vysoké ceně dopravy objednává jednou za 2 měsíce, pokud se ale sejde dostatek objednávek, tak i hned. Např. při objednání lokomotivy z edice Engineering Edition se model expeduje od výrobce ihned. Dodací lhůta na drobné položky, které nejsou skladem může být jinak běžně 14-60 dnů. Při nákupu DCC komponent je většinou od 10 kusů sleva. Výrobky ESU nemají většinou od výrobce kompletní český manuál, proto poskytujeme jen základní manuál k provozu.
KATALOG DIGITAL ESU 2019/2020 + KATALOG LOKOMOTIVY A VOZY ESU 2019
Odkaz na výrobce Odkaz na letáky a katalogy