N - Dieselová lokomotiva 742 030 ČD KOCOUR / MTB 742030
Kód: MTBN742030Související produkty
Detailní popis produktu
Novinka 2024, zábradlí je přiloženo
3D zobrazení podobného modelu
Diesel-elektrická lokomotiva řady 742 (ex. T466.2). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy a rozhraním Next18S s ovládáním hlavního reflektoru. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v 9 částečně odlišných sériích v letech 1977-86, jako modifikace průmyslové verze T448, dodané pro ČSD v celkovém počtu cca 450ks. Využívají se víceúčelově pro vozbu a posun nákladních a příležitostně i osobních vlaků, mnoho strojů bylo z průmyslu odprodáno i soukromým přepravcům. Model lze objednat i v provedení DCC, ale pouze s lokomotivním dekodérem bez zvuku.
K modelu je přibalena bandážovaná náprava.
Délka | 85 mm |
Hmotnost | 65 g |
Min. poloměr oblouku | 200 mm |
Osvětlení | bílá,červená |
Digital | Next18 |
Zvuk | ne |
Počet hnaných náprav | 4 |
Počet bandáž. náprav | 1 přibalená |
Spřáhlo | ano, dle NEM |
Služby navíc:
- možnost montáže lokomotivního dekodéru za příplatek 295Kč + cena dekodéru, obě položky přidejte do košíku
- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.
Při objednání kontroly lokomotiv MTB testujeme funkčnost modelu, jízdu a osvětlení. Kvalitu nástřiku nekontrolujeme.
Kvalita potisku a nástřiku není u žádného modelu MTB provedena na 100% a je nižší než u Fleischmann a Trix.
* pokud model nemáme skladem, ale je skladem u výrobce, pak od nás expedujeme přibližně do 5-10 dnů.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou
* na modely MTB může být omezená věrnostní sleva z důvodu nižší ceny
WIKIPEDIA | |
fotogalerie | WIKIPEDIA |
DE: Die dieselelektrische Lokomotive Serie 742 (ex. T466.2). Das Modell hat die Ausstattung – Motor mit Reibrad, umschaltbare Erleuchtungen gemäß Fahrrichtung, separater schaltbarer Reflektor (nur Digital), Möglichkeit der Wahl abgeschiedenem Einschalten des Signals.
ČKD Prag hat die Lokomotive in neun verschiede Serie in den Jahren 1977-1986 hergestellt. ČSD hat diese Serie nach dem Durchfall T466.0 akzeptieren worden. Diese Lokomotives haben in Anzahl 450 Stücke geliefert worden. Die Lokomotives werden für den Transport und die Verschiebung der Lastzüge und Personenzüge genutzt.
ENG: Diesel-electric locomotive series 742 (ex. T466.2). The model is equiped by the motor with balance wheel, switchable red/white lighting (according to the direction), the separatelly switchable headlight (only in digital). The locomotive has plug connector Next18S.
The original loco was produced in the factory ČKD Praha in nine different series between 1977 and 1986 like modification from industrial shunting type T448.0 . ČSD accepted this modification and finally the locomotives were delivered in the big amount of 450 pieces. The locomotives are today used for the transport and shunt freight and passenger trains by. Used also by private operators.
Doplňkové parametry
Kategorie: | N - Dieselové lokomotivy |
---|---|
? Měřítko: | N |
? Žel. správa: | ČD |
? Epocha: | V |
? Lokomotiva: | Kocour |
? DCC konektor: | NEM 662 Next18 |
? rozměr mm: | 85 |
Stát: | Česko |
? Výrobce: | MTB |
V prodeji od: | 2Q/2024, Novinka 2024 |
ean: | MTBN742030 |
Zahájení expedice: | 15.5.2024 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Česká firma MTB se zabývá výrobou modelové železnice H0, TT, N a elektroniky pro modelová kolejiště, např. špičkovými přestavníky.
Přestavníky pro výhybky i lokomotivy od firmy MTB jsou nejprodávanější značkou modelové železnice v ČR.