N - DCC/ZVUK 3-dílný set ICE BR 411, DB AG / Fleischmann 7770006

Kód: 7770006FL
Novinka
Značka: Fleischmann
11 990 Kč
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení

Novinka 2024

Detailní informace

Detailní popis produktu

Doporučená cena  489,90 EUR , cca 12 400  Kč. 

Novinka 2024  /  Model v měřítku 1:160, rozchod kolejí 9 mm. Modelová železnice N

Třídílná elektrická jednotka ICE-T řady 411  Deutsche Bahn.

Soupravu tvoří koncový vůz 1. třídy typ Apmzf 411.0, jídelní vůz typ WRmz 411.2 a koncový vůz 2. třídy typ Bpmzf 411.5.

■ Automatický sklon karoserie závislý na oblouku
■ Model vybavený dvěma funkčními dekodéry a zvukovým dekodérem
■ Pevná těsná spojka s pohyblivými přechody mezi vozy
■ Digitálně přepínatelné světelné a zvukové funkce

V roce 1994 objednala společnost Deutsche Bahn AG od konsorcia vyrobené až ze společností Bombardier a Deutscher Waggonbau, DUEWAG, Fiat a Siemens sdružené jednotky s naklápěcí technikou aby bylo možné napojit trasy vinutí do sítě ICE. Jednotlivé vozy a komponenty se vyráběly v různých továrnách. Vzhledem k úspěchu konceptu byla objednávka opět navýšena; úspěch vícenásobné jednotky známé jako ICE-T z ní učinil důležitou součást flotily dálkové dopravy. Pro tehdy mladou skupinu DB AG bylo důležité zahájit novou éru dálkové dopravy s novými jednotkami ICE-T a ICE 3. Díky novému a inovativnímu designu by si měl cestující okamžitě všimnout, že se jedná o zcela novou generaci vozidel, společnost proto na tehdejší konstruktéry kladla jen málo požadavků. Není proto divu, že agregáty řady 411 a 415 jsou stále současnými vozy, které úspěšně prošly několika přestavbami. S maximální rychlostí 230 km/h splňují i ​​dnes požadavky sítě ICE a těší se vysoké spolehlivosti.

pěkné video na YOUTUBE


Dreiteiliger elektrischer ICE-T-Triebwagenzug Baureihe 411 der Deutschen Bahn.

Das Set besteht aus einem 1. Klasse-Endwagen, Gattung Apmzf 411.0, einem Speisewagen, Gattung WRmz 411.2 und einem 2. Klasse-Endwagen, Gattung Bpmzf 411.5.

■ Kurvenabhängige, automatische Neigung des Wagenkastens
■ Modell mit zwei Funktionsdecodern und einem Sounddecoder ausgerüstet
■ Starre Kurzkupplung mit beweglichen Übergängen zwischen den Wagen
■ Digital schaltbare Licht- und Soundfunktionen

Im Jahre 1994 bestellte die Deutsche Bahn AG bei einem Konsortium aus den Firmen Bombardier, Deutscher Waggonbau, DUEWAG, Fiat und Siemens Triebzüge mit Neigetechnik, um kurvenreiche Strecken an das ICE-Netz angliedern zu können. Die Fertigung der einzelnen Wagen und Komponenten erfolgte in unterschiedlichen Werken. Aufgrund des Erfolgs des Konzepts wurde die Bestellung nochmals aufgestockt, der Erfolg des ICE-T genannten Triebzuges hat ihm zu einem wichtigen Part der Fernverkehrs-Flotten gemacht. Wichtig war dem damals noch jungen DB AG Konzern mit den neuen ICE-T und ICE 3-Triebzügen eine neue Ära des Fernverkehrs einzuläuten. Dem Fahrgast sollte durch ein neues und innovatives Design sofort auffallen, dass es sich um eine völlig neue Fahrzeuggeneration handelt, entsprechend wenig Vorgaben hatte der Konzern den Konstrukteuren damals auferlegt. So verwundert es nicht, dass die Triebzüge der Baureihen 411 und 415 bis heute zeitgemäße Fahrzeuge sind, die bereits mehrere Redesigns erfolgreich über sich ergehen haben lassen. Mit einer Höchstgeschwindigkeit von 230 km/h genügen sie auch heute noch den Ansprüchen an das ICE-Netz und erfreuen sich einer hohen Zuverlässigkeit.

Doplňkové parametry

Kategorie: N - Elektrické jednotky
? Měřítko: N
? Žel. správa: DB Německo
? Epocha: VI
? Dekodér: zvukový SOUND
? DCC konektor: NEM 662 Next18
? rozměr mm: 495
? poloměr mm: 192
? Výrobce: Fleischmann
V prodeji od: 3Q/2024, Novinka 2024
? Sklad u výrobce: skladem 9.12.24
ean: 4005575262996
Zahájení expedice: 3.9.2024

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Modelleisenbahn GmbH, Plainbachstraße 4, 5101 Bergheim, Austria
E-Mail: info@moba.cc

Odkaz na výrobce   Odkaz na letáky a katalogy   

Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2020 /  Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2016  

Zde geometrie kolejiva  bez podloží velikost N

Zde geometrie kolejiva  s podložím velikost N