N - Elektrická lokomotiva BB 22347 SNCF / Fleischmann 732136
Kód: 732136FLDetailní popis produktu
Novinka 2021 prosinec / U výrobce vyprodáno
Model v měřítku 1:160, rozchod kolejí 9 mm. Modelová železnice N.
Nová forma v roce 2021!
■ Verze ve stříbrošedém multiservisním provedení
■ Jemně detailní model se samostatně připevněnými zásuvnými díly
■ Filigránové provedení pantografu
BB 22200 je francouzská řada elektrických lokomotiv pro použití jak v síti SNCF 1,5 kV DC, tak v síti AC, která je elektrifikována na 25 kV 50 Hz. Design lokomotiv s tzv. „nez cassé“ (zlomený nos) pochází z rukou Francouze Paula Arzense, který byl v té době zodpovědný za design několika lokomotiv SNCF. V letech 1976 až 1986 postavil Alstom celkem 205 lokomotiv v šesti sériích. Díky vícesystémovým schopnostem a konstrukci jako univerzální lokomotiva lze BB 22200 použít na téměř všech normálněrozchodných elektrifikovaných tratích ve Francii před nákladními a osobními vlaky.
* překlad Google.
Katalog novinek Fleischmann 2021 v PDF
* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou
* spřáhla lze zaměnit za profi verzi 9545. Běžně jsou spřáhla 9525. U modelu je šachta dle NEM 355, takže se jednoduše zacvakne.
* nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku
Version im silber-grauen Multiservice-Design Fein detailliert ausgeführtes Modell mit separat angesetzten Steckteilen Filigrane Ausführung der Stromabnehmer / Auf derselben Plattform aufbauend, wurde die Serie BB 22200 für den Einsatz sowohl auf dem mit 1,5 kV elektrifizierten Gleichstromnetz als auch auf dem mit 25 kV 50 Hz elektrifizierten Wechselstromnetz der SNCF, gebaut. In den Jahren 1976 bis 1986 wurden in sechs Bauserien insgesamt 205 Lokomotiven geliefert. Durch die Mehrsystemfähigkeit und die Auslegung als Universallokomotive kommen die BB 22200 auf nahezu allen normalspurigen elektrifizierten Strecken Frankreichs vor Güter- und Personenzügen zum Einsatz. Zur Bespannung von Wendezügen wurden ab 2006 einige Lokomotiven mit einer Wendezugsteuerung nachgerüstet. Die mit „Béton“-Farbgebung gelieferten Loks wurden mit der Zeit immer bunter. Ab 1996 wurden im Zuge von Instandsetzungsarbeiten einige Loks mit der Lackierung „Corail +“ und „Multiservices“ versehen. Die Aufsplitterung der SNCF in unterschiedliche Geschäftsbereiche brachte ab dem Jahr 2000 umfassende Neulackierungen mit sich. Im Güterbereich erhielten die Loks die grüne Farbgebung „Fret“ (jadegrün, weiß und zwei Grautöne). Die Loks des Fernverkehrs wurden mit der Livrée „En voyage“ bzw. „Fantôme“ versehen. Die im Regionalverkehr (TER) eingesetzten Maschinen erhielten regionale Farbgebungen, die der SNCF Infra zugeordneten Loks wurden gelb mit einem roten Längsstreifen unterhalb der Dachkante lackiert.
Doplňkové parametry
Kategorie: | N - Elektrické lokomotivy |
---|---|
? Měřítko: | N |
? Žel. správa: | SNCF Francie |
? Epocha: | V, VI |
? DCC konektor: | NEM 662 Next18 |
? rozměr mm: | 109 |
? poloměr mm: | 192 |
Stát: | Francie |
? Výrobce: | Fleischmann |
V prodeji od: | Novinka 2021 |
? Sklad u výrobce: | vyprodáno |
ean: | 4005575253901 |
Zahájení expedice: | v roce 2021 |
Typ osvětlení: | LED |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Odkaz na výrobce Odkaz na letáky a katalogy
Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2020 / Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2016
Zde geometrie kolejiva bez podloží velikost N
Zde geometrie kolejiva s podložím velikost N