N - Elektrická lokomotiva BB 22347 SNCF / Fleischmann 732136

Kód: 732136FL
Akce Výprodej
Značka: Fleischmann
4 290 Kč
Skladem poslední kusy (1 ks)
Možnosti doručení

U výrobce vyprodáno

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2021 prosinec / U výrobce vyprodáno

Model v měřítku 1:160, rozchod kolejí 9 mm. Modelová železnice N.

Elektrická lokomotiva BB 22347 francouzských státních drah.

Nová forma v roce 2021!

■ Verze ve stříbrošedém multiservisním provedení
■ Jemně detailní model se samostatně připevněnými zásuvnými díly
■ Filigránové provedení pantografu

BB 22200 je francouzská řada elektrických lokomotiv pro použití jak v síti SNCF 1,5 kV DC, tak v síti AC, která je elektrifikována na 25 kV 50 Hz. Design lokomotiv s tzv. „nez cassé“ (zlomený nos) pochází z rukou Francouze Paula Arzense, který byl v té době zodpovědný za design několika lokomotiv SNCF. V letech 1976 až 1986 postavil Alstom celkem 205 lokomotiv v šesti sériích. Díky vícesystémovým schopnostem a konstrukci jako univerzální lokomotiva lze BB 22200 použít na téměř všech normálněrozchodných elektrifikovaných tratích ve Francii před nákladními a osobními vlaky. 
* překlad Google.
 

Katalog novinek Fleischmann 2021 v PDF

* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou 
spřáhla lze zaměnit za profi verzi 9545. Běžně jsou spřáhla 9525. U modelu je šachta dle NEM 355, takže se jednoduše zacvakne.
* nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku


Version im silber-grauen Multiservice-Design Fein detailliert ausgeführtes Modell mit separat angesetzten Steckteilen Filigrane Ausführung der Stromabnehmer / Auf derselben Plattform aufbauend, wurde die Serie BB 22200 für den Einsatz sowohl auf dem mit 1,5 kV elektrifizierten Gleichstromnetz als auch auf dem mit 25 kV 50 Hz elektrifizierten Wechselstromnetz der SNCF, gebaut. In den Jahren 1976 bis 1986 wurden in sechs Bauserien insgesamt 205 Lokomotiven geliefert. Durch die Mehrsystemfähigkeit und die Auslegung als Universallokomotive kommen die BB 22200 auf nahezu allen normalspurigen elektrifizierten Strecken Frankreichs vor Güter- und Personenzügen zum Einsatz. Zur Bespannung von Wendezügen wurden ab 2006 einige Lokomotiven mit einer Wendezugsteuerung nachgerüstet. Die mit „Béton“-Farbgebung gelieferten Loks wurden mit der Zeit immer bunter. Ab 1996 wurden im Zuge von Instandsetzungsarbeiten einige Loks mit der Lackierung „Corail +“ und „Multiservices“ versehen. Die Aufsplitterung der SNCF in unterschiedliche Geschäftsbereiche brachte ab dem Jahr 2000 umfassende Neulackierungen mit sich. Im Güterbereich erhielten die Loks die grüne Farbgebung „Fret“ (jadegrün, weiß und zwei Grautöne). Die Loks des Fernverkehrs wurden mit der Livrée „En voyage“ bzw. „Fantôme“ versehen. Die im Regionalverkehr (TER) eingesetzten Maschinen erhielten regionale Farbgebungen, die der SNCF Infra zugeordneten Loks wurden gelb mit einem roten Längsstreifen unterhalb der Dachkante lackiert.

Doplňkové parametry

Kategorie: N - Elektrické lokomotivy
? Měřítko: N
? Žel. správa: SNCF Francie
? Epocha: V, VI
? DCC konektor: NEM 662 Next18
? rozměr mm: 109
? poloměr mm: 192
Stát: Francie
? Výrobce: Fleischmann
V prodeji od: Novinka 2021
? Sklad u výrobce: vyprodáno
ean: 4005575253901
Zahájení expedice: v roce 2021
Typ osvětlení: LED

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Odkaz na výrobce   Odkaz na letáky a katalogy   

Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2020 /  Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2016  

Zde geometrie kolejiva  bez podloží velikost N

Zde geometrie kolejiva  s podložím velikost N