N - motorová jednotka BR 624 DB AG Ep.V PluX12 / PIKO 40263
40263PIDetailní popis produktu
Motorový vůz třídy N 624 DB AG V, 3dílná souprava.
Třídílná verze třídy 624 v mátově zelené barvě DB AG Ep. V. Třídy VT 23 a VT 24 označují dieselové soupravy Deutsche Bundesbahn, které se skládají ze dvou motorových koncových vozů a až dvou středních vozů. Ty byly označeny jako VM 23 a VM 24. V roce 1968 byly vozy přeznačeny na třídu 624, vozy vybavené vzduchovým odpružením dostaly označení 634. Od té doby jezdily střední vozy jako 924 nebo 934. Celkem bylo v závodech MAN a Waggonfabrik Uerdingen vyrobeno 80 motorových a 55 středních vozů. V roce 1967 byly zahájeny první zkoušky s řízením karoserie v závislosti na zatáčce. Za tímto účelem byly četné vozy VT a VM vybaveny vzduchovým odpružením. Soupravy se obvykle skládají ze dvou motorových vozů a jednoho nepoháněného středního vozu. Jednotky však mohou být vytvořeny i bez nich nebo až se dvěma středovými vozy. V osobní dopravě není možný ještě větší počet středních vozů, ale ve vlakové soupravě mohou být provozovány maximálně tři jednotky / šest motorových jednotek, které tvoří vícenásobnou trakci. Od roku 2005 byly vozy nahrazeny novými a odstaveny.
N Dieseltriebwagen BR 624 DB AG V, 3-tlg.
3tlg. Druckvariante der BR 624 in mintgrün der DB AG Ep. V. Die Baureihen VT 23 und VT 24 bezeichnen Dieseltriebzüge der Deutschen Bundesbahn, bestehend aus zwei angetriebenen Endwagen und bis zu zwei Mittelwagen. Diese wurden als VM 23 bzw. VM 24 bezeichnet. 1968 wurden die Triebwagen in die Baureihe 624 umgezeichnet, die mit Luftfederung ausgestatteten Fahrzeuge erhielten die Bezeichnung 634. Die Mittelwagen liefen fortan als 924 bzw. 934. Es wurden insgesamt 80 Triebwagen und 55 Mittelwagen bei MAN und der Waggonfabrik Uerdingen gebaut. 1967 begannen die ersten Versuche mit der gleisbogenabhängigen Wagenkastensteuerung. Dazu wurden zahlreiche VT und VM mit Luftfederung nachgerüstet. Die Triebzüge bestehen in der Regel aus je zwei angetriebenen Trieb- und einem nichtangetriebenen Mittelwagen. Es können jedoch auch Einheiten ohne oder mit bis zu zwei Mittelwagen gebildet werden. Eine noch größere Anzahl von Mittelwagen ist im Fahrgastbetrieb nicht möglich, jedoch dürfen zur Bildung von Mehrfachtraktion maximal drei Einheiten / sechs Maschinenanlagen in einem Zugverband betrieben werden. Ab 2005 wurden die Triebwagen durch neue Fahrzeuge ersetzt und abgestellt.
* pokud zvolíte platbu převodem, dostanete od nás fakturu k úhradě až bude model vyroben před expedicí k zákazníkům
* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 20 dnů.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko HLÍDAT pod cenou.
PIKO katalog N 2023
Další katalogy novinek ke stažení z Itvlaky.cz / Starší katalogy ke stažení z PIKO
E-Mail: info@piko.de
Odkaz na výrobce Odkaz na letáky a katalogy
Firma PIKO je tradiční výrobce z Německa, zabývající se výrobou modelů ve velikost H0, TT, N a G. Dodací lhůta je přibližně 14 - 21 dnů.
Aktuální katalogy si můžete stáhnout zde v PDF nebo zde: KATALOGY. Seznam aktuálně vyrobených novinek v prodeji naleznete zde
V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY
Zboží skladem expedujeme obratem, pokud objednáte v pracovní den do 10:00, zboží běžně odesíláme ještě ten den.
Zboží zasíláme přes Českou poštu a dopravní společností PPL.
V poštovném do 1 000 Kč je zahrnuto poštovné + balné 30 Kč, tj. průměrné náklady na použitý obalový materiál.
U objednávek od 1000 do 5000 Kč většinou jen poštovné (balné je zdarma)
U objednávek nad 5000Kč se účtuje většinou jen balné 30Kč
U několika velkých položek se připočítává 50 Kč za velký rozměr balíku. Informace jsou u výrobku.
Přesná cena se ukáže při výběru přepravce.
* Bohužel doprava a balné je dnes drahá položka a pokud máme mít nízké ceny, nemůžeme vše rozpouštět do ceny, jako bylo kdysi možné.
Nechceme jako některé e-shopy používat na balení novinový papír, odpad a staré krabice. Raději si určitě každý zaplatí 30 Kč za kvalitní zabalení.
Pokud v objednávce požádáte o výjimku, můžeme 30 Kč z fakturace odečíst, k balení však použijeme méně kvalitnější obalový materiál.
Doručení dopravní společností PPL. Balík Vám bude doručen na Vámi zadanou adresu osobně,
PPL se pokusí 2x doručit balík, v případě nedoručení je potřeba kontaktovat příslušné depo ohledně dalšího pokusu doručení.
PPL doručuje pondělí - pátek! V systému PPL je také možná změna doručení na jakýkoliv PPL ParcelShop.
|
U České pošty můžete volit mezi Balíkem do ruky a Balíkem na poštu.
Balík do ruky Vám bude doručen na Vaši adresu, v případě nepřevzetí bude uložen na poště.
Balík na poštu putuje rovnou na poštu. Budete informováni e-mailem a SMSkou o tom, že máte na poště balík.
Při vyzvednutí budete potřebovat číslo balíku, nebo Váš občanský průkaz (či jiný doklad totožnosti).
|
NEJVÝHODNĚJŠÍ DOPRAVA S MOŽNOSTÍ VYZVEDNOUT SI BALÍK SKORO KDEKOLIV
Nově nabízíme také doručení do Balíkovny České pošty - jedná se buď o speciální přepážky na poštách,
kde budete odbaveni rychleji, a také pošta nově otvírá Balíkovny na mnoha pobočkách čerpacích stanic,
obchodů a služeb (často tam, kde je Sazka terminál). Balíkovnu v blízkosti svého bydliště si můžete najít zde.
objednávka | do 2000,- | nad 2000,- | nad 5000,- |
Balíkovna | 89,- | 49,- |
|
Cena dobírky je 59 korun, která se připočte k základní ceně dopravy. Účtuje se vždy.
Dobírka je možná u PPL i České pošty (Balík do ruky, Balík na poštu, Balík Do balíkovny).
POZOR! Pokud zvolíte doručení do Boxu (jak u DPD, PPL nebo ČP, není možná platba hotově na dobírku, ale je nutné uhradit dobírkou kartou předem!).
DORUČENÍ NA SLOVENSKO
Zasíláme zboží i na Slovensko. Je možné zaslání poštou, PPL, a nebo UPS. Preferujeme UPS nebo PPL, v případě, že chcete zboží zaslat poštou, napište to do poznámky.
Slovensko | do 1000,-/38,5€ | nad 1000,-/38,5€ | nad 10000,-/385€ | ||||
208,-/8€ | 7€ | 2,6 € |
Na Slovensko aktuálně nezasíláme na dobírku.
Österreich, Germany, Polska, Hungary, Italia, France, Croatia, Slovenia, Romania
do < 5000,-/cca 192€ | nad > 5000,-/cca 192€ | ||
468,-/18€ | 338,-/13€ |
Ostatní státy EU
Zasíláme do Belgie, Bulharska, Dánska, Finska, Nizozemí, Portugalska, Španělska, Švédska, Estonska, Litvy, Lotyšska.
jednotná cena | |
598,-/23€ |
OSOBNÍ ODBĚR
Možné je i osobní převzetí v naší prodejně ve Fryštáku u Zlína.
Otevírací dobu prodejny najdete zde
ZPŮSOBY PLATBY
ČESKÁ REPUBLIKA
- platba převodem na náš účet, zdarma
- platba dobírkou, příplatek Kč 59,-
- hotově na prodejně, zdarma
- platba kartou**, zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
SLOVENSKO
- platba převodem na náš EUR účet vedený u FIO zdarma
- platba dobírkou, příplatek 156,-/6€ ( pokud není zcela vypnuta, kvůli vysokému procentu nepřebírání zásilek)
- platba kartou**, zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
Österreich, Deutschland, Polska, others EU countries
- platba převodem na náš EUR účet vedený u FIO, zdarma
- platba kartou** zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
POZOR! V případě nepřevzetí zásilky si účtujeme poplatek 159 Kč jako náhradu vynaložených nákladů za přepravu.
Už jsme se setkali bohužel s modeláři, kteří nás uhánějí a pak si balík vůbec nepřeberou.
K přepravcům buďme prosím ohleduplní! Jejich práce a čas stojí peníze.
Nechtějí jezdit sem a tam zbytečně a logicky chtějí i za zbytečný výjezd (zákazník si přepravu objedná, ale pak balík nepřevezme) po právu zaplatit.
Aktualizace 12/2024
Nově při platbě převodem nad 2000 Kč můžete získát slevu 20 -50 Kč. Jedná se o nejlevnější a nejefektivnější způsob platby, proto jej preferujeme. S kartami je spousta problémů, jsou drahé, dobírky jsou též problémové. Platba převodem na náš účet je nejlepší z mnoha důvodů. Fakturujeme až máme potvrzené dodání a můžeme prodávat levněji, než když by se platilo jen kartami. Firemní (business) karty nikdo soudný nechce přijímat. Líbí se někomu poplatek cca 250 Kč bance při koupi ozvučené lokomotivy? Vydavatelé karet si strhávají z vašich objednávek i přes 500 Kč. Pokud zákazník objednávku stornuje, poplatky si banka nechá. Kvůli kartám jsme museli zrušit i dobírky u PPL a DPD. Pokud máme nabízet nízké ceny, nechceme přijímat předražené firemní karty! Poplatky jsou tam někdy vyšší než je marže. Každý může provést platbu přímo, bez poplatků, nebo aspoň použít běžnou levnější kartu. Nikomu by se nelíbilo platil poplatky ze svého. Proto prosíme, neplaťte kartou, co pak možná zrušíte, nebo nemusí být dostupné. Nic nekoupíte, ale banka si peníze za nerealizovaný obchod vezme. Alze už došla trpělivost dávno, kdo chce přežít, bude ji následovat: https://www.alza.cz/platba-firemni-kartou-poplatek
Pokud je model označen popisem:
Na cestě od výrobce - zboží nemáme skladem, je ale u výrobce dostupné a máme jej objednáno. Mělo by být již na cestě k nám.
Dodání do 48h, 3-10 dnů, 10-30 dnů - produkt nemáme skladem, ale dokážeme odhadnout termín dodání od výrobce. Od MTB 3 dny, od Roco/ Fleischmann např. 5 dní, od PIKO 20 dní atd.
Např. NOCH, BUSCH, AUHAGEN, FALLER, VIESSMANN se objednává jednou za 14-30 dnů podle množství objednávek. Když přijde objednávka těsně před objednáním u výrobce, tak zboží můžeme dodat za 7-10 dnů. Pokud ale přijmeme objednávku zákazníka zrovna po odeslání naší objednávky výrobci, tak pak to trvá 25-30 dnů, než se vyplatí poslat další objednávku výrobci. Bylo by možné zboží dodat i do 7-10 dnů, ale to by musela být objednávka zboží v hodnotě minimálně 20 tisíc na jednoho výrobce, aby bylo efektivní ihned nechat poslat od výrobce další zásilku. Menší objednávky jsou zatíženy vyššími náklady na přepravu a nebylo by možné dodržet nabízenou cenu, v které je doprava rozpočítána mezi větší množství položek. Přepravu si někteří výrobci účtují i více než 15 EUR, firma PIKO ještě více. Přeprava zboží od výrobce trvá průměrně 7 dnů, od PIKO 20-30 dnů. Rychlost přepravy nemáme jak ovlivnit. Před Vánocemi je všechno jinak objednáváme třeba i každý týden, ale zase přeprava trvá i více jak 10 dnů.
Není skladem - zboží nemáme skladem, mělo by být u výrobce dostupné, termín dodání nyní ale nedokážeme přesně odhadnout. Musíme dostupnost ověřit u výrobce.
Čeká se na další sérii - produkt není aktuálně vyroben a ani skladem u výrobce, je ale plánována nová série. Doba dodání může trvat déle, plánovaný termín může být výrobcem posunut.
Dostupnost na dotaz - pravděpodobnost, že zboží bude ještě u výrobce dostupné, je tak 50%. Výrobce má omezené zásoby a může být kdykoliv doprodáno. Musíme ověřit u výrobce.
Aktuálně nenabízíme, Prodej ukončen, nebo pokud model začíná textem ARCHIV a je umístěn ve složce ARCHIV, tak je většinou již nedostupný a výroba už není ani plánována.
Může ale přijít neočekávaně znovu do výroby. Pokud o model máte zájem a jste ochotni počkat i delší dobu, můžeme vás informovat o jeho naskladnění.
Vyplňte si svůj e-mail do okna ,,HLÍDAT,, pod cenou zboží a označte políčko Upozorněte mne, až produkt bude na skladě.
I. VĚRNOSTNÍ SLEVY
Každý registrovaný zákazník, který u nás nakupuje, může uplatnit na další nákup slevu, pokud dosáhne stanoveného obratu. Systém může vaše nákupy evidovat pouze tehdy, pokud jste u nás zaregistrováni.
Podle obratu, kterého jste dosáhli za předchozích 36 měsíců, se vypočítává sleva.
Podrobnosti a výši slevy je možné zjistit dle tabulky v tomto odkaze
Vaši cenu po slevě vidíte po přihlášení na e-shop a je odměnou za vaše nákupy přes internet, což šetří čas i peníze.
Systém vypočítává slevy pouze z obratu objednávek, které jste provedli přes eshop a které jsou uzavřené a zaplacené.