N - DCC/ZVUK 8-dílná turbínová jednotka BR 602 TEE / Fleischmann 7770001
7770001FLSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Běžná cena 779,90 € cca 19 500 Kč
Novinka 4Q/2023 / Model v měřítku 1:160, rozchod kolejí 9 mm. Modelová železnice N.
Souprava Německých spolkových drah třídy 602 s plynovou turbínou.
Skládá se ze dvou poháněných koncových vozů (jeden motorový) a šesti středových vozů.
■ Plynová verze naší oblíbené vícenásobné jednotky TEE/Intercity.
■ Osmidílná konstrukce
■ Vybaveno vnitřním osvětlením ex works
■ Zvuk v obou motorových vozech
Nedostatečný výkon motorového vozu VT 11.5 (BR 601) vedl v roce 1971 k přestavbě čtyř motorových vozů na pohon plynovou turbínou, jejímž nejvýraznějším znakem se staly velké vstupy vzduchu před kabinou strojvedoucího, které přiváděly vzduch k turbíně.
Provoz těchto vlaků se kvůli závadám stával stále více neekonomickým, a proto byly soupravy jezdící pod označením BR 602 v letech 1978 a 1979 opět vyřazeny z provozu DB. Pro muzejní účely se dochoval pouze motorový vůz 602 003, který se dnes nachází v muzeu DB v Norimberku.
ODKAZ na výrobce a ukázku zvuku
Gasturbinentriebzug Baureihe 602 der Deutschen Bundesbahn.
Bestehend aus zwei Triebköpfen (einer motorisiert) und sechs Mittelwagen.
■ Gasturbinenvariante unseres beliebten TEE/Intercity-Triebzuges
■ Vorbildgerecht 8-teilig
■ Ab Werk mit Innenbeleuchtung ausgestattet
■ Sound in beiden Triebköpfen
Mangelnde Leistung des dieselgetriebenen VT 11.5 (BR 601) führte im Jahr 1971 zum Umbau von vier Triebköpfen auf Gasturbinenantrieb, deren markantestes Merkmal nun die großen Lufteinlässe vor dem Führerhaus waren, die die Turbine mit Luft versorgten.
Durch Mängel wurde der Betrieb dieser Züge immer unwirtschaftlicher, weshalb die unter der Bezeichnung BR 602 laufenden Triebzüge 1978 und 1979 von der DB wieder ausgemustert wurden. Lediglich der Triebkopf 602 003 ist für museale Zwecke erhalten geblieben; man findet ihn heute im DB-Museum Nürnberg.
Gas turbine multiple unit class 602 of the German Federal Railway.
Consisting of two power heads (one motorised) and six intermediate coaches.
■ Gas turbine version of our popular TEE/Intercity multiple unit
■ 8-part, in line with the prototype
■ Equipped with interior lighting ex-works
■ With sound in both end units
Because the performance of the diesel-powered VT 11.5 (class 601) proved insufficient, four power heads were converted to gas turbine drive in 1971, the most striking feature of which was the large air intakes in front of the driver's cab which supplied the turbine with air.
Due to deficiencies, the operation of these trains became increasingly uneconomical, which is why the multiple units running under the designation class 602 were taken out of service again by the DB in 1978 and 1979. Only the power head 602 003 has been preserved for museum purposes. It can now be found in the DB Museum in Nuremberg.
Modelleisenbahn GmbH, Plainbachstraße 4, 5101 Bergheim, Austria
E-Mail: info@moba.cc
Aktualizace ceníku 11.2.2025
Odkaz na výrobce Odkaz na letáky a katalogy
Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2020 / Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2016
Zde geometrie kolejiva bez podloží velikost N
Zde geometrie kolejiva s podložím velikost N
V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY
Zboží skladem expedujeme obratem, pokud objednáte v pracovní den do 10:00, zboží běžně odesíláme ještě ten den.
Zboží zasíláme přes Českou poštu a dopravní společností PPL.
V poštovném do 1 000 Kč je zahrnuto poštovné + balné 30 Kč, tj. průměrné náklady na použitý obalový materiál.
U objednávek od 1000 do 5000 Kč většinou jen poštovné (balné je zdarma)
U objednávek nad 5000Kč se účtuje většinou jen balné 30Kč
U několika velkých položek se připočítává 50 Kč za velký rozměr balíku. Informace jsou u výrobku.
Přesná cena se ukáže při výběru přepravce.
* Bohužel doprava a balné je dnes drahá položka a pokud máme mít nízké ceny, nemůžeme vše rozpouštět do ceny, jako bylo kdysi možné.
Nechceme jako některé e-shopy používat na balení novinový papír, odpad a staré krabice. Raději si určitě každý zaplatí 30 Kč za kvalitní zabalení.
Pokud v objednávce požádáte o výjimku, můžeme 30 Kč z fakturace odečíst, k balení však použijeme méně kvalitnější obalový materiál.
Doručení dopravní společností PPL. Balík Vám bude doručen na Vámi zadanou adresu osobně,
PPL se pokusí 2x doručit balík, v případě nedoručení je potřeba kontaktovat příslušné depo ohledně dalšího pokusu doručení.
PPL doručuje pondělí - pátek! V systému PPL je také možná změna doručení na jakýkoliv PPL ParcelShop.
|
U České pošty můžete volit mezi Balíkem do ruky a Balíkem na poštu.
Balík do ruky Vám bude doručen na Vaši adresu, v případě nepřevzetí bude uložen na poště.
Balík na poštu putuje rovnou na poštu. Budete informováni e-mailem a SMSkou o tom, že máte na poště balík.
Při vyzvednutí budete potřebovat číslo balíku, nebo Váš občanský průkaz (či jiný doklad totožnosti).
|
NEJVÝHODNĚJŠÍ DOPRAVA S MOŽNOSTÍ VYZVEDNOUT SI BALÍK SKORO KDEKOLIV
Nově nabízíme také doručení do Balíkovny České pošty - jedná se buď o speciální přepážky na poštách,
kde budete odbaveni rychleji, a také pošta nově otvírá Balíkovny na mnoha pobočkách čerpacích stanic,
obchodů a služeb (často tam, kde je Sazka terminál). Balíkovnu v blízkosti svého bydliště si můžete najít zde.
objednávka | do 2000,- | nad 2000,- | nad 5000,- |
Balíkovna | 89,- | 49,- |
|
Cena dobírky je 59 korun, která se připočte k základní ceně dopravy. Účtuje se vždy.
Dobírka je možná u PPL i České pošty (Balík do ruky, Balík na poštu, Balík Do balíkovny).
POZOR! Pokud zvolíte doručení do Boxu (jak u DPD, PPL nebo ČP, není možná platba hotově na dobírku, ale je nutné uhradit dobírkou kartou předem!).
DORUČENÍ NA SLOVENSKO
Zasíláme zboží i na Slovensko. Je možné zaslání poštou, PPL, a nebo UPS. Preferujeme UPS nebo PPL, v případě, že chcete zboží zaslat poštou, napište to do poznámky.
Slovensko | do 1000,-/38,5€ | nad 1000,-/38,5€ | nad 10000,-/385€ | ||||
208,-/8€ | 7€ | 2,6 € |
Na Slovensko aktuálně nezasíláme na dobírku.
Österreich, Germany, Polska, Hungary, Italia, France, Croatia, Slovenia, Romania
do < 5000,-/cca 192€ | nad > 5000,-/cca 192€ | ||
468,-/18€ | 338,-/13€ |
Ostatní státy EU
Zasíláme do Belgie, Bulharska, Dánska, Finska, Nizozemí, Portugalska, Španělska, Švédska, Estonska, Litvy, Lotyšska.
jednotná cena | |
598,-/23€ |
OSOBNÍ ODBĚR
Možné je i osobní převzetí v naší prodejně ve Fryštáku u Zlína.
Otevírací dobu prodejny najdete zde
ZPŮSOBY PLATBY
ČESKÁ REPUBLIKA
- platba převodem na náš účet, zdarma
- platba dobírkou, příplatek Kč 59,-
- hotově na prodejně, zdarma
- platba kartou**, zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
SLOVENSKO
- platba převodem na náš EUR účet vedený u FIO zdarma
- platba dobírkou, příplatek 156,-/6€ ( pokud není zcela vypnuta, kvůli vysokému procentu nepřebírání zásilek)
- platba kartou**, zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
Österreich, Deutschland, Polska, others EU countries
- platba převodem na náš EUR účet vedený u FIO, zdarma
- platba kartou** zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
POZOR! V případě nepřevzetí zásilky si účtujeme poplatek 159 Kč jako náhradu vynaložených nákladů za přepravu.
Už jsme se setkali bohužel s modeláři, kteří nás uhánějí a pak si balík vůbec nepřeberou.
K přepravcům buďme prosím ohleduplní! Jejich práce a čas stojí peníze.
Nechtějí jezdit sem a tam zbytečně a logicky chtějí i za zbytečný výjezd (zákazník si přepravu objedná, ale pak balík nepřevezme) po právu zaplatit.
Aktualizace 12/2024
Nově při platbě převodem nad 2000 Kč můžete získát slevu 20 -50 Kč. Jedná se o nejlevnější a nejefektivnější způsob platby, proto jej preferujeme. S kartami je spousta problémů, jsou drahé, dobírky jsou též problémové. Platba převodem na náš účet je nejlepší z mnoha důvodů. Fakturujeme až máme potvrzené dodání a můžeme prodávat levněji, než když by se platilo jen kartami. Firemní (business) karty nikdo soudný nechce přijímat. Líbí se někomu poplatek cca 250 Kč bance při koupi ozvučené lokomotivy? Vydavatelé karet si strhávají z vašich objednávek i přes 500 Kč. Pokud zákazník objednávku stornuje, poplatky si banka nechá. Kvůli kartám jsme museli zrušit i dobírky u PPL a DPD. Pokud máme nabízet nízké ceny, nechceme přijímat předražené firemní karty! Poplatky jsou tam někdy vyšší než je marže. Každý může provést platbu přímo, bez poplatků, nebo aspoň použít běžnou levnější kartu. Nikomu by se nelíbilo platil poplatky ze svého. Proto prosíme, neplaťte kartou, co pak možná zrušíte, nebo nemusí být dostupné. Nic nekoupíte, ale banka si peníze za nerealizovaný obchod vezme. Alze už došla trpělivost dávno, kdo chce přežít, bude ji následovat: https://www.alza.cz/platba-firemni-kartou-poplatek
Pokud je model označen popisem:
Na cestě od výrobce - zboží nemáme skladem, je ale u výrobce dostupné a máme jej objednáno. Mělo by být již na cestě k nám.
Dodání do 48h, 3-10 dnů, 10-30 dnů - produkt nemáme skladem, ale dokážeme odhadnout termín dodání od výrobce. Od MTB 3 dny, od Roco/ Fleischmann např. 5 dní, od PIKO 20 dní atd.
Např. NOCH, BUSCH, AUHAGEN, FALLER, VIESSMANN se objednává jednou za 14-30 dnů podle množství objednávek. Když přijde objednávka těsně před objednáním u výrobce, tak zboží můžeme dodat za 7-10 dnů. Pokud ale přijmeme objednávku zákazníka zrovna po odeslání naší objednávky výrobci, tak pak to trvá 25-30 dnů, než se vyplatí poslat další objednávku výrobci. Bylo by možné zboží dodat i do 7-10 dnů, ale to by musela být objednávka zboží v hodnotě minimálně 20 tisíc na jednoho výrobce, aby bylo efektivní ihned nechat poslat od výrobce další zásilku. Menší objednávky jsou zatíženy vyššími náklady na přepravu a nebylo by možné dodržet nabízenou cenu, v které je doprava rozpočítána mezi větší množství položek. Přepravu si někteří výrobci účtují i více než 15 EUR, firma PIKO ještě více. Přeprava zboží od výrobce trvá průměrně 7 dnů, od PIKO 20-30 dnů. Rychlost přepravy nemáme jak ovlivnit. Před Vánocemi je všechno jinak objednáváme třeba i každý týden, ale zase přeprava trvá i více jak 10 dnů.
Není skladem - zboží nemáme skladem, mělo by být u výrobce dostupné, termín dodání nyní ale nedokážeme přesně odhadnout. Musíme dostupnost ověřit u výrobce.
Čeká se na další sérii - produkt není aktuálně vyroben a ani skladem u výrobce, je ale plánována nová série. Doba dodání může trvat déle, plánovaný termín může být výrobcem posunut.
Dostupnost na dotaz - pravděpodobnost, že zboží bude ještě u výrobce dostupné, je tak 50%. Výrobce má omezené zásoby a může být kdykoliv doprodáno. Musíme ověřit u výrobce.
Aktuálně nenabízíme, Prodej ukončen, nebo pokud model začíná textem ARCHIV a je umístěn ve složce ARCHIV, tak je většinou již nedostupný a výroba už není ani plánována.
Může ale přijít neočekávaně znovu do výroby. Pokud o model máte zájem a jste ochotni počkat i delší dobu, můžeme vás informovat o jeho naskladnění.
Vyplňte si svůj e-mail do okna ,,HLÍDAT,, pod cenou zboží a označte políčko Upozorněte mne, až produkt bude na skladě.
I. VĚRNOSTNÍ SLEVY
Každý registrovaný zákazník, který u nás nakupuje, může uplatnit na další nákup slevu, pokud dosáhne stanoveného obratu. Systém může vaše nákupy evidovat pouze tehdy, pokud jste u nás zaregistrováni.
Podle obratu, kterého jste dosáhli za předchozích 36 měsíců, se vypočítává sleva.
Podrobnosti a výši slevy je možné zjistit dle tabulky v tomto odkaze
Vaši cenu po slevě vidíte po přihlášení na e-shop a je odměnou za vaše nákupy přes internet, což šetří čas i peníze.
Systém vypočítává slevy pouze z obratu objednávek, které jste provedli přes eshop a které jsou uzavřené a zaplacené.