H0 - nákladní tahač Rába 3 nápravy, bílá / Herpa 317399
Kód: 317399HEDetailní popis produktu
plastový model 1:87 - vhodné k modelové železnici H0.
NOVÝ TYP! Pro oživení modelu DAF 2800 byla vyrobena nová forma na mřížku, která nese značku Rába. Rába je maďarská společnost, která byla založena v roce 1896 a od roku 1904 je také výrobcem užitkových vozidel. Tento jinak licenční výrobce, který využívá značku MAN, využil spolupráce se společností DAF a výměnou za dodávky dílů obdržel kabiny z řady DAF 2800, i když do nich musel být namontován motor MAN. Kromě tohoto dvounápravového tahače se na trh dostala i varianta se třemi nápravami (317399) a model maďarské spediční společnosti Hungarocamion (317375).
Pokud máte zájem o model Herpa, který není naveden na našem e-shopu, pošlete nám prosím poptávku na náš mail.
Modely HERPA nejsou vhodné na ježdění pro děti, jedná se o přesné zmenšené modely pro modeláře!
Osobní vozidla a dodávky jsou baleny v průhledné plastové krabičce o velikosti cca 64 x 27 x 24 mm,
Nákladní vozy v plastových krabičkách cca 200 mm dlouhých. Letadla jsou baleny též v krabičkách, velikost podle měřítka.
Není možné modely Herpa vyrábět levněji?
Podle toho, jak se na to člověk dívá, jsou výrobky „drahé“ nebo „levné“. Vždy je otázkou: „V porovnání s čím?“. Modely Herpa nejsou zajisté žádné levné výrobky. Aby bylo možné vyvinout nová vozidla, musí se v závodě nasadit nákladný High-Tech proces s designéry a konstruktéry, jako ve velkých automobilových závodech. Konstrukce formy jen pro jeden jediný nový osobní automobil představuje náklad cca 1.500 pracovních hodin. Teprve potom se může vyrobit první model. A to s nejvyššími nároky na kvalitu. Modely se věrně podle originálu vytlačují/stříkají do umělé hmoty, díly se dále každý zvlášť opracovávají ručně a karoserie se vybavují speciálními laky – metalízou. Detaily a nátisky se neprovádějí nálepkami, ale tiskařskou technikou tamponáží s nejvyšší precizností. Chromové díly a nápisy se provádějí ražením lisem za horka a fólií. Nezřídka je na jednom modelu potřeba padesát jednotlivých pracovních operací, než se dokončí jeho montáž a provede poslední kontrola kvality. Teprve potom se mohou dát modely Herpa na cestu k zákazníkovi. |
Proč nejsou modely aut Herpa v 1:87 z kovu?
V umělé hmotě lze dosáhnout podstatně vyšší přesnosti a jemnosti. Podívejte se někdy na přesnost osvětlovacích jednotek a karosérie u modelů Herpa, nebo na perforované ráfky, volně stojící vnější zrcátka, volanty apod. To by bylo u kovu v konstrukční řadě 1:87 (H0) absolutně neproveditelné, a také lesk povrchových ploch je zvláštností, kterou lze dosáhnout jen u umělé hmoty. |
Doplňkové parametry
Kategorie: | nákladní auta |
---|---|
? Měřítko: | H0 |
? Výrobce: | Herpa |
ean: | 4013150317399 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Herpa Miniaturmodelle GmbH, Leonrodstr. 46-47 90599 Dietenhofen
E-Mail: herpa@herpa.de
Odkaz na výrobce Odkaz na letáky a katalogy
HERPA je německý výrobce modelů autíček a bojové techniky z plastu primárně ve velikosti H0. Dále vyrábí kovová sestavená dopravní letadla nejvíce v měřítku 1:500 a moderní bojové letadla především v měřítku 1:200. V nabídce jsou i další velikosti, ale v menším počtu. Velká část modelů jde koupit i jak stavebnice. V nabídce jsou též auta jako puzzle. Pod značkou distributora f. HERPA prodáváme i velké auta 1:43, celokovové sestavené letadla 1:72 anglické firmy OXFORD: www.oxforddiecast.co.uk
Aktuální katalogy novinek Herpa lze stáhnout z webu výrobce zde: KATALOGY
Pokud chcete zjistit dostupnost modelu, který není u nás skladem, přihlaste se na web výrobce a napište kód modelu do okénka vpravo.
Dostupnost zjistíte podle semaforu. Pokud model nemáme v nabídce, můžete u nás objednat e-mailem.
Není možné modely Herpa vyrábět levněji?
Podle toho, jak se na to člověk dívá, jsou výrobky „drahé“ nebo „levné“. Vždy je otázkou: „V porovnání s čím?“. Modely Herpa nejsou zajisté žádné levné výrobky. Aby bylo možné vyvinout nová vozidla, musí se v závodě nasadit nákladný High-Tech proces s designéry a konstruktéry, jako ve velkých automobilových závodech. Konstrukce formy jen pro jeden jediný nový osobní automobil představuje náklad cca 1.500 pracovních hodin. Teprve potom se může vyrobit první model. A to s nejvyššími nároky na kvalitu. Modely se věrně podle originálu vytlačují/stříkají do umělé hmoty, díly se dále každý zvlášť opracovávají ručně a karoserie se vybavují speciálními laky – metalízou. Detaily a nátisky se neprovádějí nálepkami, ale tiskařskou technikou tamponáží s nejvyšší precizností. Chromové díly a nápisy se provádějí ražením lisem za horka a fólií. Nezřídka je na jednom modelu potřeba padesát jednotlivých pracovních operací, než se dokončí jeho montáž a provede poslední kontrola kvality. Teprve potom se mohou dát modely Herpa na cestu k zákazníkovi. |
Proč nejsou modely aut Herpa v 1:87 z kovu?
Jak je možné vidět u kovových modelů série MAGIC, je propracování detailů omezeno vlastnostmi materiálu. V umělé hmotě lze dosáhnout podstatně vyšší přesnosti a jemnosti. Podívejte se někdy na přesnost osvětlovacích jednotek a karosérie u modelů Herpa, nebo na perforované ráfky, volně stojící vnější zrcátka, volanty apod. To by bylo u kovu v konstrukční řadě 1:87 (H0) absolutně neproveditelné, a také lesk povrchových ploch je zvláštností, kterou lze dosáhnout jen u umělé hmoty. |