H0 - Ford Capri II s vinylovou střechou, modrá metalíza Miami / Herpa 430807-002

Kód: 430807-002HE
Novinka
Značka: Herpa
469 Kč
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení

Novinka

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nabídka vozů opět zažívá četné barevné změny. Kromě absence dvou sedanů Audi V8 (nyní na ráfcích BBS) v bílé (023962-002) a modré metalíze (033961-002) přes 10 let se Mercedes-Benz třídy G objevuje také jako kabriolet po rok abstinence v klasické červené (420860-002). Také dva Citroëny GS (420433-004 v petrklíčově žluté a 430722-004 v metalíze tamele cuivre) mají za sebou již třetí změnu barvy. Přesně před třemi lety Herpa vytiskla Ford Capri II s vinylovou střechou; Obě barvy mají nyní změnu (420570-002 v daytona yellow a 430807-002 v miami blue metallic).

Doplňkové parametry

Kategorie: osobní auta
? Měřítko: H0
? Výrobce: Herpa
? Typ: Ford
ean: 4013150352918
materiál: plast

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Odkaz na výrobce   Odkaz na letáky a katalogy

HERPA je německý výrobce modelů autíček a bojové techniky z plastu primárně ve velikosti H0. Dále vyrábí kovová sestavená dopravní letadla nejvíce v měřítku 1:500 a moderní bojové letadla především v měřítku 1:200. V nabídce jsou i další velikosti, ale v menším počtu. Velká část modelů jde koupit i jak stavebnice. V nabídce jsou též auta jako puzzle. Pod značkou distributora f. HERPA prodáváme i velké auta 1:43, celokovové sestavené letadla 1:72 anglické firmy OXFORD: www.oxforddiecast.co.uk
Aktuální katalogy novinek Herpa lze stáhnout z webu výrobce zde: KATALOGY
Pokud chcete zjistit dostupnost modelu, který není u nás skladem, přihlaste se na web výrobce a napište kód modelu do okénka vpravo.
Dostupnost zjistíte podle semaforu. Pokud model nemáme v nabídce, můžete u nás objednat e-mailem.

Není možné modely Herpa vyrábět levněji?
Podle toho, jak se na to člověk dívá, jsou výrobky „drahé“ nebo „levné“. Vždy je otázkou: „V porovnání s čím?“. Modely Herpa nejsou zajisté žádné levné výrobky. Aby bylo možné vyvinout nová vozidla, musí se v závodě nasadit nákladný High-Tech proces s designéry a konstruktéry, jako ve velkých automobilových závodech. Konstrukce formy jen pro jeden jediný nový osobní automobil představuje náklad cca 1.500 pracovních hodin. Teprve potom se může vyrobit první model. A to s nejvyššími nároky na kvalitu. Modely se věrně podle originálu vytlačují/stříkají do umělé hmoty, díly se dále každý zvlášť opracovávají ručně a karoserie se vybavují speciálními laky – metalízou. Detaily a nátisky se neprovádějí nálepkami, ale tiskařskou technikou tamponáží s nejvyšší precizností. Chromové díly a nápisy se provádějí ražením lisem za horka a fólií. Nezřídka je na jednom modelu potřeba padesát jednotlivých pracovních operací, než se dokončí jeho montáž a provede poslední kontrola kvality. Teprve potom se mohou dát modely Herpa na cestu k zákazníkovi. 
 
Proč nejsou modely aut Herpa v 1:87 z kovu?
Jak je možné vidět u kovových modelů série MAGIC, je propracování detailů omezeno vlastnostmi materiálu. V umělé hmotě lze dosáhnout podstatně vyšší přesnosti a jemnosti. Podívejte se někdy na přesnost osvětlovacích jednotek a karosérie u modelů Herpa, nebo na perforované ráfky, volně stojící vnější zrcátka, volanty apod. To by bylo u kovu v konstrukční řadě 1:87 (H0) absolutně neproveditelné, a také lesk povrchových ploch je zvláštností, kterou lze dosáhnout jen u umělé hmoty.