N - čisticí vagon s rotačním kartáčem / LUX-MODELLBAU 9470
Kód: 9470LUDetailní popis produktu
ODKAZ NA WEB výrobce
Čisticí vůz na koleje N s funkcí automatického zapnutí/vypnutí.
* omezená věrnostní sleva
S řídicí elektronikou SSF-09 (funkce automatického spuštění / zastavení) a motorem Faulhaber.
S brusným vozíkem N-rail můžete odstranit ...
Uvízlé zbytky oleje a nečistot
Usazeniny způsobené otěrem trakčních pneumatik
Oxidové vrstvy na hlavě kolejnice
... a dosáhnout tak
výrazně vyšší počet provozních hodin vozidel
bezpečný odběr proudu z kolejnice
bezproblémový provoz
Plně funkční mobilní vozík na broušení kolejnic N pro všechny kolejnice N a řídicí systémy byl speciálně vyvinut pro odstraňování uvízlých zbytků oleje a nečistot z kolejnic. I nejjemnější nečistota na hlavě kolejnice může vést ke značnému narušení provozu.
Instalací inovativní a spolehlivé čisticí technologie do kolejového vozidla lze bez problémů čistit i obzvláště nepřístupné oblasti kolejového systému, jako jsou tunelové úseky, odstavné koleje a trakční vedení. Tím lze výrazně prodloužit dobu bezúdržbového provozu kolejových vozidel a dosáhnout bezpečného odběru proudu z kolejnice.
Vozík pro broušení kolejnic je napájen trakčním napětím a může být tažen nebo tlačen standardními trakčními vozidly. Nemá žádný pohon pro pohyb. Vozidlo je vybaveno čtyřbodovým elektrickým sběračem. Technologie čištění je poháněna odolným a bezúdržbovým motorem se zvonovou kotvou (Faulhaber1). Blok pohonu je zcela uzavřen, a je tak optimálně chráněn před znečištěním.
Inovativní řídicí elektronika SSF-09 (funkce automatického spuštění/zastavení) pracuje s orientací na pohyb. Při pohybu vozu po poháněné trati (tažené nebo tlačené lokomotivou) se automaticky zapne čisticí technologie. Pokud se pohybující se aktivovaný čisticí vozík zastaví (např. signální stop), čisticí technologie se automaticky vypne.
Úklidový vozík lze použít v analogově i digitálně řízených systémech. Akumulátorová stanice, která je umístěna v čisticím vozíku a nabíjí se přes kolejové napětí, zajišťuje buffer motoru čisticí techniky v případě přerušení napájení na kolejích (např. v důsledku znečištění). Tímto způsobem zachováváme čisticí účinek brousicího vozíku i na krátkých úsecích trati bez proudu.
Radiálně působící vysokorychlostní čisticí technika se otáčí nad hlavou kolejnice a lze ji výškově nastavit pomocí šroubu. Vzhledem k uspořádání podvozků je brusný vůz obzvláště bezpečný pro jízdu v obloucích a výhybkách. Speciální křivkové propojení lešticích kol zajišťuje optimální čisticí účinek i na komplikovaných stopách.
Převážně měkké lešticí materiály se také mírně obtáčejí kolem hlavy kolejnice a čistí tak mimořádně důležitou vnitřní stranu.
profilové hlavy s co nejnižším statickým třením. Obzvláště dobrá dostupnost čisticí techniky umožňuje velmi snadnou výměnu (obnovu) lešticího kotouče. Pro čištění kolejí jsou k dispozici různé materiály. Brusný vozík N-rail je standardně vybaven plstěnými kotouči (č. výr. 9417).
Sběrný koš Fe2 N (č. položky 9475) pro sběr železných zbytků (hřebíky, šrouby, třísky) v celé oblasti kolejí bude brzy k dispozici jako přídavná sada pro všechny brusné vozy s kolejnicemi N. S jazýčkovými kontakty lze použít pouze v omezené míře.
Technické údaje:
Vozidlo bylo navrženo s ohledem na normy evropských modelových železnic a je chráněno patentem. Brusný vůz lze používat s běžně dostupnými půlvlnnými a pulzně šířkovými řídicími jednotkami.
Důležité! Řídicí deska, která je součástí vozidla, chrání motor před přepětím a zajišťuje stálý směr otáčení kotoučů.
Napájení 0-25 V DC
Spotřeba proudu cca 200 mA
max. napětí motoru 2 V DC
Standardní spojka NEM 356
Hmotnost přibližně 56 gramů
Výška nad horní hranou kolejnice 31,5 mm
Délka přes nárazníky 111 mm
Šířka 21,8 mm
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ostatní nákladní vozy |
---|---|
? Měřítko: | N |
? Výrobce: | LUX-Modellbau |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.