TT - Elektrická lokomotiva BR 146.0, DB AG / ROCO 7580002

Kód: 7580002RO
Novinka
Značka: ROCO
3 373 Kč
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení
Novinka 2024

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrická lokomotiva Deutsche Bahn třídy 146.0. Detailně propracovaný model s mnoha samostatně připojitelnými zásuvnými díly ■ Vhodné pro patrové vozy, č. položky 6280008, 6280009 DB Regio přes veškerou snahu o přestavbu na motorové vozy naléhavě potřebovala moderní vysokorychlostní elektrické lokomotivy pro použití před patrovými vlaky do 160 km/h v místní dopravě. Proto byla u výrobce Bombardier objednána speciální verze třídy 145 pro místní dopravu, která byla zařazena do třídy 146. Největším rozdílem oproti BR 145 je pohon s dutým hřídelem schválený pro rychlost 160 km/h namísto pohonu s trolejovou skříní a nezaměnitelný ukazatel cíle vlaku. V letech 2001 až 2002 bylo DB Regio dodáno celkem 31 lokomotiv. Později následovaly další dvě série.


Elektrolokomotive Baureihe 146.0 der Deutschen Bahn. ■ Fein detailliertes Modell mit vielen separat angesetzten Steckteilen ■ Passend zu Doppelstock-Wagen, Art.-Nr. 6280008, 6280009 Die DB Regio benötigte im Nahverkehr trotz aller Umstellungsbemühungen auf Triebwagen dringend moderne, schnelllaufende E-Loks für den Einsatz vor Doppelstockzügen bis 160 km/h. Daher gab man beim Hersteller Bombardier eine spezielle Variante der BR 145 für den Nahverkehr in Auftrag, die als Baureihe 146 eingereiht wurde. Größter Unterschied zur BR 145 ist der für 160 km/h zugelassene Hohlwellen-Antrieb anstelle des Tatzlager-Antriebs und der unübersehbare Zugzielanzeiger. In den Jahren 2001 bis 2002 wurden insgesamt 31 Loks an DB Regio geliefert. Es folgten später noch zwei weitere Bauserien.

Doplňkové parametry

Kategorie: TT - Elektrické lokomotivy
? Měřítko: TT
? Žel. správa: DB Německo
? Epocha: VI
? DCC konektor: NEM 662 Next18
? rozměr mm: 158
spřáhla: nový typ
Stát: Německo
? Výrobce: ROCO
V prodeji od: 3Q/2024, Novinka 2024, Novinka 2023
? Sklad u výrobce: není skladem
ean: 9005033067724

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: