TT - Motorový vůz 850 024 ŽSR / MTB
Kód: MTB850024Související produkty
Detailní popis produktu
Model motorového vozu řad 850 a 851 (ex M286.0/1). Model je vybavena rozhraním Plux16, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru.
Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v letech 1962 -67 v počtu 52ks a pozdějí 37ks inovované řady 851 v továrně Vagonka Tatra Studénka. Byly provozovány v osobní dopravě v ČSSR s možností doplnění o 1-2 osobní vozy lehké řady Balm.
Délka | 205 mm |
Hmotnost | 180 g |
Min. poloměr oblouku | 300 mm |
Osvětlení | bílá/červená, interiér |
Digital | ne /konektror Plux16 |
Zvuk | ne |
Počet hnaných náprav | 2 |
Počet bandáž. náprav | 0 |
Spřáhlo | šachta dle NEM (standardně krátké spřáhlo) |
Vzhledem k nižší ceně a našem e-shopu již není možná navíc věrnostní sleva, nebo jen minimální.
- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.
- pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou
Cena ozvučení lze spočítat takto:
1/ cena lokomotivy
2/ zvukového dekodéru MX648P16
3/ reproduktoru
3/ zvuk JACEK
4/ montáž dekodéru a repro, testování, nastavení a synchronizace
Pokud chcete dodat model od nás již ozvučený, vložte si do košíku položku ,,Ozvučení modelu,, která již výše uvedené položky obsahuje.
Dodání pak trvá cca o 10-20 dní déle, dle vytížení technika.
Jedině u nás získáte zvuk JACEK i s odbornou montáží a odladěním přímo od autora projektu!
DE - Motorwagen der Reihen 850 und 851 (ex M286.0/1) wurden für Transport der Personen- und Güterzüge auf Hauptbahnen mit hydrodynamischem Getriebe entworfen. Sie wurden 1962-1967 in Zahl 52 Stück und später 73 Stück der innovierten Reihe 851 in Fabrik Vagonka Tatra Studénka hergestellt. Sie wurden in Personenverkehr in der CSSR mit Möglichkeit von Ergänzung um 1-2 Personenwagen der leichte Reihe Balm benutzt
Katalog Nr. | TT850-029 |
Länge | 205 mm |
Gewicht | 180 g |
Min. Bogenradius | 300 mm |
Beleuchtung | weiß/rot |
Digital | nein /Konnektor Plux16 |
Laut | nein |
Anzahl Antriebsach. | 2 |
Anzahl Bandagenachse | 1 |
Kupplung | Schacht gemäß NEM (standardmäßig KKK) |
ENG - Railcar type 850/851 (ex M286.0 / 1). Model is equipped with a Plux16 DCC interface, motor with flywheel, front, back and interior lights.
The railcars 850 and 851 were used for fast passenger transport on lines in Czechoslovakia. The railcar 850 was produced by the Vagonka Tatra Studénka Company in 1962-67 in a quantity of 52 pcs and of the later improved series 851 37 pcs were produced. The engine has a hydrodynamic gear with a 500kW motor and was able to pull two light Balm trailers. The last 851 was taken out of service around 2010. Accessories are included in the bag.
Delivery moved to fisrt half of 2017
Catalog No. | TT850029 |
Lenght | 205 mm |
Weight | 180 g |
Min. radius arch | 300 mm |
Lighting | white -red |
Digital | no, plug Plux16 |
Sound | no |
Count driving axles | 2 |
Count banding axles | 1 |
Coupling | NEM coupling |
Doplňkové parametry
Kategorie: | TT - Motorové vozy a jednotky |
---|---|
? Měřítko: | TT |
? Žel. správa: | ŽSR Slovensko |
? Epocha: | IV |
? DCC konektor: | NEM 658 PluX16 |
Stát: | Slovensko |
? Výrobce: | MTB |
V prodeji od: | Novinka 2021 |
ean: | MTB850024 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Česká firma MTB se zabývá výrobou modelové železnice H0, TT, N a elektroniky pro modelová kolejiště, např. špičkovými přestavníky.
Přestavníky pro výhybky i lokomotivy od firmy MTB jsou nejprodávanější značkou modelové železnice v ČR.