TT - Motorový vůz 810 133 ČD v nátěru cca 1990-2000 / MTB 810133
Kód: MTB810133Související produkty
Detailní popis produktu
Model má poháněné obě nápravy, výkyvné uloženi převodovek, kulisu krátkého spřáhla a rozhraní Next18. Přibaleny doplňky.
Úsporné balení, menší krabička!
Délka | 117 mm |
Hmotnost | 100 g |
Min. poloměr oblouku | 280 mm |
Osvětlení | bílá/červená, interiér |
Digital | ne /konektor Next18 |
Zvuk | ne, příprava / možnost dokoupení/ |
Počet hnaných náprav | 2 |
Počet bandáž. náprav | 0 |
Spřáhlo | šachta dle NEM (standardně krátké spřáhlo) |
Cena ozvučení lze spočítat takto:
1/ cena modelu
2/ zvukového dekodéru MX658N18
3/ reproduktoru, pokud již není součástí modelu
3/ zvuk JACEK CZ
4/ pokud chcete model již osazený, pak příplatek za montáž a testování dle časové náročnosti
Jedině u nás získáte zvuk JACEK i s odbornou montáží a odladěním přímo od autora projektu!
Ukázka zvukových projektů, které vám nahrajeme: http://www.jacek-modely.cz/zvukove-projekty-810/
Die Motorwagen der Baureihe 810 (ex M152.0) sind für einen leichten Personenverkehr auf Nebenstrecken bestimmt. Außerdem sind sie manchmal auf Hauptstrecken wie Os zu sehen. Zwischen 1975 und 1982 wurden 680 Stücke hergestellt. Sie haben eine einfache Konstruktion für eine einfache Bedienung und Wartung. Diese Motorwagen werden auf dem Gebiet der Tschechischen Republik und der Slowakischen Republik betrieben. Um die Kapazität zu stärken, werden ab und zu 1-2 Personenwagen Blm (010) in ähnlicher Ausführung in Betrieb angeschlossen.
Das Modell verfügt über angetriebenen Achsen, die KKK-Verbindung und die Next18-Schnittstelle. Einschließlich Zubehör.
Epoche | IV. |
Länge | 117 mm |
Gewicht | 100 g |
Min. Bogenradius | 280 mm |
Beleuchtung | weiß/rot,interior |
Digital | Konnektor Next18S |
Laut | ready |
Anzahl Antriebsach | 2 |
Anzahl Bandagenachse | 0 |
Kupplung | Schacht gemäß NEM |
ENG
Diesel motor unit 810 (ex M152) was produced in 1975-82 with qty over 680 pcs for Czechoslovak railways and other export into Hungary. They are designed for sevices in local routes in whole country lines. Powered by engine 150kW, designed for easy maintenace. They where used alone, or with vagon Blm (now type 010). Model has driven both axis with one axis alloved inclination to improve current pickup.
Epoch | IV. |
Lenght | 117 mm |
Weight | 100 g |
Min. radius arch | 280 mm |
Lighting | white, red, interior |
Digital | connector Next18S |
Sound | ready |
Count driving axles | 2 |
Count banding axles | 0 |
Coupling | coupler NEM |
Doplňkové parametry
Kategorie: | TT - Motorové vozy a jednotky |
---|---|
? Měřítko: | TT |
? Žel. správa: | ČD |
? Epocha: | V |
? Lokomotiva: | M152 (810) |
Edice: | Najbrt |
? DCC konektor: | NEM 662 Next18 |
Stát: | Česko |
? Výrobce: | MTB |
V prodeji od: | Novinka 2024 |
ean: | MTB810133 |
Typ osvětlení: | vnitřní osvětlení, 3x přední bílá / koncová červená |
ukázka zvukového projektu JACEK ( model jiný)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Česká firma MTB se zabývá výrobou modelové železnice H0, TT, N a elektroniky pro modelová kolejiště, např. špičkovými přestavníky.
Přestavníky pro výhybky i lokomotivy od firmy MTB jsou nejprodávanější značkou modelové železnice v ČR.