TT - Parní lokomotiva 58 1800-0, DR Ep. IV / Arnold HN9060
HN9060Související produkty
Detailní popis produktu
Novinka říjen 2022 / Model v měřítku 1:120 ve velikosti TT / poslední kusy u dodavatele
První parní lokomotivy pozdější třídy 58.10-40 byly postaveny v roce 1917 jako pruské G 12 v továrně Henschel. Do roku 1924 bylo v různých lokomotivních továrnách vyrobeno téměř 1 500 jednotek pro pruské, bádenské, württemberské a saské železnice. Lokomotivy o výkonu přibližně 1 550 koní tvořily páteř těžké nákladní dopravy až do poloviny 30. let 20. století.
Po druhé světové válce se parní lokomotivy třídy 58 vyskytovaly v obou německých zemích. Deutsche Bundesbahn se těchto lokomotiv poměrně rychle zbavila a vyřadila je do konce 50. let. Naproti tomu Deutsche Reichsbahn se na jejich služby spoléhala ještě dlouho.
Některé z nich byly v šedesátých letech renovovány, ale až do poloviny sedmdesátých let se používaly i v původním provedení. Zejména depo Aue/Saxon se proslavilo posledním nasazením třídy 58 v roce 1976.Nový model ArnoldTřída 58.10-40 je dlouholetým přáním mnoha železničních nadšenců TT. Ve společnosti Arnold jsme si toho byli vždy vědomi. Od začátku bylo jasné, že chceme modelem této legendární lokomotivy ukázat, co je možné v rozchodu TT. Robustní konstrukce, snadná údržba, jemné detaily a vynikající jízdní vlastnosti! A tak vývoj začal konstrukcí rámu, kotle lokomotivy, podvozku tendru a skříně z kovových vstřikovacích forem.
Velký důraz jsme kladli také na měřítko a kola prostředních tří lokomotivních dvojkolí jsme opatřili jemnými přírubami. Aby bylo dosaženo optimálních jízdních vlastností i na starých nerovných tratích, jsou některé sady kol odpružené. Mnoho řídítek modelu je vyrobeno z přetlačeného ocelového drátu, figurka strojvedoucího a topiče v kabině strojvedoucího doplňuje krásně tvarovaný a výkonný model parní lokomotivy.
- Rám, kotel lokomotivy, podvozek a skříň zhotovené vstřikováním kovů.
- V závislosti na modelové verzi má lokomotiva tří- nebo čtyřkopulový kotel, zvon a také prostor na uhlí a nádrž na plyn na zadním konci tendru.
- Výkonný pětipólový motor se setrvačníkem v kotli lokomotivy
- Všechna kola s jemnými paprsky
- Tři dvojkolí lokomotivy a prostřední dvojkolí tendru jsou odpružená pro optimální jízdní vlastnosti.
- Všechna světla svítí podle směru jízdy a lze je přepínat v digitálním režimu.
- Mnoho dalších detailů, pokud možno z robustního ocelového drátu.
- Interiér kabiny strojvedoucího i přední část tendru byly detailně propracované.
- Všechny verze modelu jsou k dispozici také se zvukem. Zvuk jsme vyvinuli speciálně pro tento model.
- Spřáhla na lokomotivě a tendru podle NEM 355
- Těsné spojení mezi lokomotivou a tendrem
- Digitální rozhraní podle NEM 662 ("Next 18")
- Analogová verze připravená pro instalaci reproduktoru (15 x 11 mm)
- Minimální poloměr: 310 mm
- Délka přes nárazníky: 154 mm
- Hmotnost: přibližně 130 g
* nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.
Pokud model chcete provozovat s jinými spřáhly než 08840 TILLIG, je možné tyto spřáhla dokoupit a vyměnit.
U modelu je šachta a nové spřáhlo se proto jen zacvakne. Viz norma NEM 359 a norma NEM355
Varianty spřáhel jsou: ROCO spřáhlo nebo 74900 KUEHN. Případně starší typy s očkem: 08872 TILLIG kompatibilní s BTTB.
Spřáhla při expedici nevyměňujeme! Výměna je však možná v rámci služby kontrola lokomotivy nebo montáž dekodéru (platíte jen spřáhla)
Hornby Italia Srl, Viale dei Caduti, 52/A6, 25030 Castel Mella (BS), Italy
E-Mail: Customerservices.de@hornby.com
V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY
Zboží skladem expedujeme obratem, pokud objednáte v pracovní den do 10:00, zboží běžně odesíláme ještě ten den.
Zboží zasíláme přes Českou poštu a dopravní společností PPL.
V poštovném do 1 000 Kč je zahrnuto poštovné + balné 30 Kč, tj. průměrné náklady na použitý obalový materiál.
U objednávek od 1000 do 5000 Kč většinou jen poštovné (balné je zdarma)
U objednávek nad 5000Kč se účtuje většinou jen balné 30Kč
U několika velkých položek se připočítává 50 Kč za velký rozměr balíku. Informace jsou u výrobku.
Přesná cena se ukáže při výběru přepravce.
* Bohužel doprava a balné je dnes drahá položka a pokud máme mít nízké ceny, nemůžeme vše rozpouštět do ceny, jako bylo kdysi možné.
Nechceme jako některé e-shopy používat na balení novinový papír, odpad a staré krabice. Raději si určitě každý zaplatí 30 Kč za kvalitní zabalení.
Pokud v objednávce požádáte o výjimku, můžeme 30 Kč z fakturace odečíst, k balení však použijeme méně kvalitnější obalový materiál.
Doručení dopravní společností PPL. Balík Vám bude doručen na Vámi zadanou adresu osobně,
PPL se pokusí 2x doručit balík, v případě nedoručení je potřeba kontaktovat příslušné depo ohledně dalšího pokusu doručení.
PPL doručuje pondělí - pátek! V systému PPL je také možná změna doručení na jakýkoliv PPL ParcelShop.
|
U České pošty můžete volit mezi Balíkem do ruky a Balíkem na poštu.
Balík do ruky Vám bude doručen na Vaši adresu, v případě nepřevzetí bude uložen na poště.
Balík na poštu putuje rovnou na poštu. Budete informováni e-mailem a SMSkou o tom, že máte na poště balík.
Při vyzvednutí budete potřebovat číslo balíku, nebo Váš občanský průkaz (či jiný doklad totožnosti).
|
NEJVÝHODNĚJŠÍ DOPRAVA S MOŽNOSTÍ VYZVEDNOUT SI BALÍK SKORO KDEKOLIV
Nově nabízíme také doručení do Balíkovny České pošty - jedná se buď o speciální přepážky na poštách,
kde budete odbaveni rychleji, a také pošta nově otvírá Balíkovny na mnoha pobočkách čerpacích stanic,
obchodů a služeb (často tam, kde je Sazka terminál). Balíkovnu v blízkosti svého bydliště si můžete najít zde.
objednávka | do 2000,- | nad 2000,- | nad 5000,- |
Balíkovna | 89,- | 49,- |
|
Cena dobírky je 59 korun, která se připočte k základní ceně dopravy. Účtuje se vždy.
Dobírka je možná u PPL i České pošty (Balík do ruky, Balík na poštu, Balík Do balíkovny).
POZOR! Pokud zvolíte doručení do Boxu (jak u DPD, PPL nebo ČP, není možná platba hotově na dobírku, ale je nutné uhradit dobírkou kartou předem!).
DORUČENÍ NA SLOVENSKO
Zasíláme zboží i na Slovensko. Je možné zaslání poštou, PPL, a nebo UPS. Preferujeme UPS nebo PPL, v případě, že chcete zboží zaslat poštou, napište to do poznámky.
Slovensko | do 1000,-/38,5€ | nad 1000,-/38,5€ | nad 10000,-/385€ | ||||
208,-/8€ | 7€ | 2,6 € |
Na Slovensko aktuálně nezasíláme na dobírku.
Österreich, Germany, Polska, Hungary, Italia, France, Croatia, Slovenia, Romania
do < 5000,-/cca 192€ | nad > 5000,-/cca 192€ | ||
468,-/18€ | 338,-/13€ |
Ostatní státy EU
Zasíláme do Belgie, Bulharska, Dánska, Finska, Nizozemí, Portugalska, Španělska, Švédska, Estonska, Litvy, Lotyšska.
jednotná cena | |
598,-/23€ |
OSOBNÍ ODBĚR
Možné je i osobní převzetí v naší prodejně ve Fryštáku u Zlína.
Otevírací dobu prodejny najdete zde
ZPŮSOBY PLATBY
ČESKÁ REPUBLIKA
- platba převodem na náš účet, zdarma
- platba dobírkou, příplatek Kč 59,-
- hotově na prodejně, zdarma
- platba kartou**, zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
SLOVENSKO
- platba převodem na náš EUR účet vedený u FIO zdarma
- platba dobírkou, příplatek 156,-/6€ ( pokud není zcela vypnuta, kvůli vysokému procentu nepřebírání zásilek)
- platba kartou**, zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
Österreich, Deutschland, Polska, others EU countries
- platba převodem na náš EUR účet vedený u FIO, zdarma
- platba kartou** zdarma
** plaťte prosím kartou pouze zboží, které je skladem! Případně zboží, o kterém 100% víte, že je dostupné! (zjistíte na webech výrobců)
** různé procentuální nebo jiné zvýhodnění při platbě kartou nelze dodatečně po provedení úhrady požadovat
POZOR! V případě nepřevzetí zásilky si účtujeme poplatek 159 Kč jako náhradu vynaložených nákladů za přepravu.
Už jsme se setkali bohužel s modeláři, kteří nás uhánějí a pak si balík vůbec nepřeberou.
K přepravcům buďme prosím ohleduplní! Jejich práce a čas stojí peníze.
Nechtějí jezdit sem a tam zbytečně a logicky chtějí i za zbytečný výjezd (zákazník si přepravu objedná, ale pak balík nepřevezme) po právu zaplatit.
Aktualizace 12/2024
Nově při platbě převodem nad 2000 Kč můžete získát slevu 20 -50 Kč. Jedná se o nejlevnější a nejefektivnější způsob platby, proto jej preferujeme. S kartami je spousta problémů, jsou drahé, dobírky jsou též problémové. Platba převodem na náš účet je nejlepší z mnoha důvodů. Fakturujeme až máme potvrzené dodání a můžeme prodávat levněji, než když by se platilo jen kartami. Firemní (business) karty nikdo soudný nechce přijímat. Líbí se někomu poplatek cca 250 Kč bance při koupi ozvučené lokomotivy? Vydavatelé karet si strhávají z vašich objednávek i přes 500 Kč. Pokud zákazník objednávku stornuje, poplatky si banka nechá. Kvůli kartám jsme museli zrušit i dobírky u PPL a DPD. Pokud máme nabízet nízké ceny, nechceme přijímat předražené firemní karty! Poplatky jsou tam někdy vyšší než je marže. Každý může provést platbu přímo, bez poplatků, nebo aspoň použít běžnou levnější kartu. Nikomu by se nelíbilo platil poplatky ze svého. Proto prosíme, neplaťte kartou, co pak možná zrušíte, nebo nemusí být dostupné. Nic nekoupíte, ale banka si peníze za nerealizovaný obchod vezme. Alze už došla trpělivost dávno, kdo chce přežít, bude ji následovat: https://www.alza.cz/platba-firemni-kartou-poplatek
Pokud je model označen popisem:
Na cestě od výrobce - zboží nemáme skladem, je ale u výrobce dostupné a máme jej objednáno. Mělo by být již na cestě k nám.
Dodání do 48h, 3-10 dnů, 10-30 dnů - produkt nemáme skladem, ale dokážeme odhadnout termín dodání od výrobce. Od MTB 3 dny, od Roco/ Fleischmann např. 5 dní, od PIKO 20 dní atd.
Např. NOCH, BUSCH, AUHAGEN, FALLER, VIESSMANN se objednává jednou za 14-30 dnů podle množství objednávek. Když přijde objednávka těsně před objednáním u výrobce, tak zboží můžeme dodat za 7-10 dnů. Pokud ale přijmeme objednávku zákazníka zrovna po odeslání naší objednávky výrobci, tak pak to trvá 25-30 dnů, než se vyplatí poslat další objednávku výrobci. Bylo by možné zboží dodat i do 7-10 dnů, ale to by musela být objednávka zboží v hodnotě minimálně 20 tisíc na jednoho výrobce, aby bylo efektivní ihned nechat poslat od výrobce další zásilku. Menší objednávky jsou zatíženy vyššími náklady na přepravu a nebylo by možné dodržet nabízenou cenu, v které je doprava rozpočítána mezi větší množství položek. Přepravu si někteří výrobci účtují i více než 15 EUR, firma PIKO ještě více. Přeprava zboží od výrobce trvá průměrně 7 dnů, od PIKO 20-30 dnů. Rychlost přepravy nemáme jak ovlivnit. Před Vánocemi je všechno jinak objednáváme třeba i každý týden, ale zase přeprava trvá i více jak 10 dnů.
Není skladem - zboží nemáme skladem, mělo by být u výrobce dostupné, termín dodání nyní ale nedokážeme přesně odhadnout. Musíme dostupnost ověřit u výrobce.
Čeká se na další sérii - produkt není aktuálně vyroben a ani skladem u výrobce, je ale plánována nová série. Doba dodání může trvat déle, plánovaný termín může být výrobcem posunut.
Dostupnost na dotaz - pravděpodobnost, že zboží bude ještě u výrobce dostupné, je tak 50%. Výrobce má omezené zásoby a může být kdykoliv doprodáno. Musíme ověřit u výrobce.
Aktuálně nenabízíme, Prodej ukončen, nebo pokud model začíná textem ARCHIV a je umístěn ve složce ARCHIV, tak je většinou již nedostupný a výroba už není ani plánována.
Může ale přijít neočekávaně znovu do výroby. Pokud o model máte zájem a jste ochotni počkat i delší dobu, můžeme vás informovat o jeho naskladnění.
Vyplňte si svůj e-mail do okna ,,HLÍDAT,, pod cenou zboží a označte políčko Upozorněte mne, až produkt bude na skladě.
I. VĚRNOSTNÍ SLEVY
Každý registrovaný zákazník, který u nás nakupuje, může uplatnit na další nákup slevu, pokud dosáhne stanoveného obratu. Systém může vaše nákupy evidovat pouze tehdy, pokud jste u nás zaregistrováni.
Podle obratu, kterého jste dosáhli za předchozích 36 měsíců, se vypočítává sleva.
Podrobnosti a výši slevy je možné zjistit dle tabulky v tomto odkaze
Vaši cenu po slevě vidíte po přihlášení na e-shop a je odměnou za vaše nákupy přes internet, což šetří čas i peníze.
Systém vypočítává slevy pouze z obratu objednávek, které jste provedli přes eshop a které jsou uzavřené a zaplacené.
Modely velikosti TT
Pokud model chcete provozovat s jinými spřáhly než 08840 TILLIG, je možné tyto spřáhla dokoupit a vyměnit.
U modelu je šachta a nové spřáhlo se proto jen zacvakne. Viz. norma NEM 359 a norma NEM355
Varianty spřáhel které můžete zasunout do šachty jsou:
- starší verze s očkem: 08872 TILLIG kompatibilní s BTTB (cca od roku 1980)
- novější verze Tillig od různých výrobců (Tillig, Roco, PIKO)
- spřáhla Roco/Fleischmann kompatibilní s velikostí N
- magnetická nebo vodivá spřáhla PEHO
- pevná spřáhla, spřáhla zacvakávací (PEHO, Tillig)
Starší spřála ZEUKE (cca do 1980) již nejsou podporována!