TT - DCC/SOUND parní lokomotiva 58 201, DR Ep. III / Arnold HN9061S
Kód: HN9061SDetailní popis produktu
Novinka listopad 2022 / Model v měřítku 1:120 ve velikosti TT.
Katalogy k prohlédnutí naleznete v horní liště stránky, pod odkazem letáky a katalogy.
První parní lokomotivy pozdější třídy 58.10-40 byly postaveny v roce 1917 jako pruské G 12 v továrně Henschel. Do roku 1924 bylo v různých lokomotivních továrnách vyrobeno téměř 1 500 jednotek pro pruské, bádenské, württemberské a saské železnice. Lokomotivy o výkonu přibližně 1 550 koní tvořily páteř těžké nákladní dopravy až do poloviny 30. let 20. století. Po druhé světové válce se parní lokomotivy třídy 58 vyskytovaly v obou německých zemích. Deutsche Bundesbahn se těchto lokomotiv poměrně rychle zbavila a vyřadila je do konce 50. let. Naproti tomu Deutsche Reichsbahn se na jejich služby spoléhala ještě dlouho.
Některé z nich byly v šedesátých letech renovovány, ale až do poloviny sedmdesátých let se používaly i v původním provedení. Zejména depo Aue/Saxon se proslavilo posledním nasazením třídy 58 v roce 1976.Nový model Arnold řady 58.10-40 je dlouholetým přáním mnoha železničních nadšenců TT. Ve společnosti Arnold jsme si toho byli vždy vědomi. Od začátku bylo jasné, že chceme modelem této legendární lokomotivy ukázat, co je možné v rozchodu TT. Robustní konstrukce, snadná údržba, jemné detaily a vynikající jízdní vlastnosti! A tak vývoj začal konstrukcí rámu, kotle lokomotivy, podvozku tendru a skříně z kovových vstřikovacích forem.
Velký důraz jsme kladli také na měřítko a kola prostředních tří lokomotivních dvojkolí jsme opatřili jemnými přírubami. Aby bylo dosaženo optimálních jízdních vlastností i na starých nerovných tratích, jsou některé sady kol odpružené. Mnoho řídítek modelu je vyrobeno z přetlačeného ocelového drátu, figurka strojvedoucího a topiče v kabině strojvedoucího doplňuje krásně tvarovaný a výkonný model parní lokomotivy.
- Rám, kotel lokomotivy, podvozek a skříň zhotovené vstřikováním kovů.
V závislosti na modelové verzi má lokomotiva tří nebo čtyř kopulový kotel, zvon a také prostor na uhlí a nádrž na plyn na zadním konci tendru.
Výkonný pětipólový motor se setrvačníkem v kotli lokomotivy
Všechna kola s jemnými paprsky
Tři dvojkolí lokomotivy a prostřední dvojkolí tendru jsou odpružená pro optimální jízdní vlastnosti.
Všechna světla svítí podle směru jízdy a lze je přepínat v digitálním režimu.
Mnoho dalších detailů, pokud možno z robustního ocelového drátu.
Interiér kabiny strojvedoucího i přední část tendru byly detailně propracované.
Všechny verze modelu jsou k dispozici také se zvukem. Zvuk jsme vyvinuli speciálně pro tento model.
Spřáhla na lokomotivě a tendru podle NEM 355
Těsné spojení mezi lokomotivou a tendrem
Digitální rozhraní podle NEM 662 ("Next 18")
Minimální poloměr: 310 mm
Délka přes nárazníky: 154 mm
Hmotnost: přibližně 130 g
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou
* nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.
Pokud model chcete provozovat s jinými spřáhly než 08840 TILLIG, je možné tyto spřáhla dokoupit a vyměnit.
U modelu je šachta a nové spřáhlo se proto jen zacvakne. Viz norma NEM 359 a norma NEM355
Varianty spřáhel jsou: ROCO spřáhlo nebo 74900 KUEHN. Případně starší typy s očkem: 08872 TILLIG kompatibilní s BTTB.
Spřáhla při expedici nevyměňujeme! Výměna je však možná v rámci služby kontrola lokomotivy nebo montáž dekodéru (platíte jen spřáhla)
Doplňkové parametry
Kategorie: | TT - Parní lokomotivy |
---|---|
? Měřítko: | TT |
? Žel. správa: | DR Německo |
? Epocha: | III |
? Dekodér: | zvukový SOUND |
? DCC konektor: | NEM 662 Next18 |
? rozměr mm: | 154 |
Stát: | Německo |
? Výrobce: | Arnold |
V prodeji od: | Novinka 2022 |
Zahájení expedice: | v roce 2022 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.